24 oktober, 2007

Der er slet ingen...

...der har skrevet herinde, siden sidst jeg var her. Det var da mærkeligt *hihi*

Nå, men så var det da godt, jeg kiggede indenfor igen.

Vi har det såmænd fint. Altså bortset fra diverse snot og feber, men det klarer vi også.
Mathilde har rundet de 10,5kg og er nu oppe i kravlestilling.
Hun kan dog ikke komme fremad endnu, men "svømmer" baglæns og står og gynger.

Og så har hun fået tand nr 7. Det er lidt hårdt med de der tænder. 5 dage med kun 3x 20min søvn på et døgn, let feber og snot. Heldigvis ikke så meget piveri, men bare vågen... Men vi klarer også det, fordi vi skal.

Og så har jeg "smagt" på en ny hobby. Jeg har klappet en kage... vildt inspireret efter at have stiftet bekendtskab med min kage-guru Mette. Hun er intet mindre end fantastisk kreativ med kager. Jeg fik så lavet denne.Selve bagning er ikke det interessante, men fyld og pyntning... det er sjovt. Kagen her er lavet til en ganske særlig anledning. 2 meget kære mennesker valgte at binde sig i kærlighedens "lænker", men ville absolut ingen gaver have. Så spurgte jeg om jeg måtte bage en kage *hehe* De vidste så ikke at jeg ville komme med bryllupskage. Men det gjorde jeg og de blev SÅ glade og bruden måtte knibe en tåre.

Og så var det jo, at jeg fandt ud af at det der pyntning, var rigtig hyggeligt og sjovt. Men så kan man jo købe alt muligt dims både her og der og allevegne. Jeg købte kun her. Hvad der er inden i, må i vente med, for kameraet løb tør for strøm.

*fnis* Det kan man da kalde en cliffhanger.

Etiketter: , , ,

5 Comments:

At 6:26 PM, oktober 24, 2007, Blogger strikkegal said...

Så søt! :)

 
At 8:53 PM, oktober 24, 2007, Blogger Made By Dorthe said...

Hun bliver da bare mere og mere chamerende - du må være en stolt mor!!!
Knus fra
Dorthe

 
At 9:48 PM, oktober 24, 2007, Blogger Tina said...

Hold op hvor hun gror den lille pige :)

Og sikke evner du har for kagebagepyntning :) Har du set hende hersens kager?
www.kagekonen.com Det var måske endnu mere inspiration at hente :)

 
At 10:02 PM, oktober 24, 2007, Blogger Pia said...

TRINE !!!!!! - den der med pakken, ikke :-) - nu ved jeg, hvad jeg skal sende til dig.... en hjemmelavet batteri til kameraet
:-D
Knus og på genkig I MORGEN !!!!!
Pia

 
At 10:16 AM, oktober 26, 2007, Blogger Kagekonen said...

Hvor er din kage fin og du har valgt en dygtig guru, må jeg sige.

 

Send en kommentar

<< Home