02 september, 2007

Garnets lange vej

Det er en imponerende vej mit garn skal, før det når til mig.

August 29, 2007 14:46 Montevideo - Uruguay Shipment picked up

August 29, 2007 23:01 Montevideo - Uruguay Departed from DHL facility in Montevideo - Uruguay

August 30, 2007 00:23 Buenos Aires - Argentina Departed from DHL facility in Buenos Aires - Argentina

August 31, 2007 19:24 Paris - France Departed from DHL facility in Paris - France

August 31, 2007 23:07 Brussels - Belgium Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium

September 01, 2007 12:37 Brussels - Belgium Departed from DHL facility in Brussels - Belgium


Nu er det så nået til Belgien... Mon det skal igennem flere spændende lande? Altså Tyskland kan det vel dårligt komme udenom... Eller det kan det jo faktisk godt, hvis det tyske luftrum ikke tæller med, for jeg tror det lander med flyveren... I Kastrup, vil jeg gætte på.

Så har jeg det måske allerede på tirsdag. Uuhhmm jeg glæder mig til at gramse på det og vælge hvilken farve MS#5 skal være.

"MS#5???" tænker du måske. "Var det ikke MS#4, hun var igang med?" Jow du har ganske ret, men det er jeg ikke mere, for det er nemlig færdigt.

Og her er beviset:

Sjalet er ikke blogget endnu, for jeg har ikke andre steder end gulvet at gøre det og jeg vil gerne lige af med den sidste killing, inden jeg ligger ca 100 timers arbejde + en masse nåle ud på gulvet.
Som du måske kan se, blev det ikke helt de farver, jeg først valgte... De passede bare ikke ret godt sammen, da de først kom ud i lyset og på pindene.
Jeg ved nu heller ikke om jeg syntes disse farver passer sammen, men nu blev det sådan. Den orange er måske lige kras nok, sammen med de andre farver, men så lyser det da lidt op, på en kedelig grå dag som idag.
Og jeg fik brugt nogen små stumper garn og lavet nogle større stumper *hihi* De skal nu nok blive brugt en anden gang.
Opdateret kl 22.30:
De arbejder skam om søndagen ved DHL

September 02, 2007 18:26 Copenhagen - Denmark Arrived at DHL facility in Copenhagen - Denmark
September 02, 2007 21:08 Copenhagen - Denmark Processed for clearance at Copenhagen - Denmark
September 02, 2007 21:11 Copenhagen - Denmark Clearance processing complete at Copenhagen - Denmark
Og tolderen kan da ikke have kigget i min pakke på bare 3 min, så mon ikke jeg slap uset igennem *hehe*
Jeg krydser XXX mine fingre og håber garnet kommer imorgen allerede.

Etiketter: ,

1 Comments:

At 3:10 PM, september 03, 2007, Anonymous Anonym said...

Du har ret i at det er en meget imporerende vej dit garn har taget, men du har selvfølgelig også bestilt det langt væk fra :-)

Jeg venter selv en pakke fra Australien - gad vide om vejen er ligeså spændende?

 

Send en kommentar

<< Home