02 september, 2007

Jeg har forsømt jer

Men i ved jo hvordan det er med den der TID. Den spæner bare derud af og jeg halser bagefter. Her får i lige en stribe billeder af prinsessen med de gode lår og de 4 fine tænder.
Og til sidst et billede af skønheden i moderens hjemmestrikkede silketunika.

Den bliver brugt flittigt, nu hvor det pludselig blev lidt koldt, men endnu ikke koldt nok til en hel trøje.Trafikspenceren bliver også brugt, men den har jeg ikke lige fået et billede af endnu. Det kommer nok en dag... Måske *hehe*

Etiketter:

5 Comments:

At 2:49 PM, september 02, 2007, Blogger Grace said...

I don't read danish but the baby is adorable, Your shawl is equally lovely, the colorrs are perfect. The Icelandic is a Yahoo group

http://groups.yahoo.com/group/IcelandicLaceShawl/

Hope that helps

 
At 5:28 PM, september 02, 2007, Blogger Brogaard said...

Hejsa.
Dejligt at høre nyt fra dig igen.
Herligt med flere billeder af prinsessen.

 
At 9:18 AM, september 03, 2007, Blogger Annette said...

Hvor er det en skøn pige du har dig....og charmerende..
Glæder mig til at møde jer til strikkefestivallen...
Vor følle bliver mørkere end det var i starten, men skimlet. Den er utrolig charmerende og meget legesyg (kan man sige det om et føl?)
mvh
Annette

 
At 5:05 PM, september 04, 2007, Blogger Jette said...

Hvor er hun bare skøn, og så er kjolen jo færdig, så den hos Julia da du strikkede på den. Og så håber jeg også snart at mit garn kommer, kigger hver dag i posten..

 
At 11:36 AM, september 07, 2007, Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Hun må da kunne vinde titlen som "Miss smækker-lækker of Fyns land" - jeg glæder mig til at se hende IRL, og det er jo næsten "lige om lidt".

KH Tina

 

Send en kommentar

<< Home