26 august, 2007

Jeg har bestilt garn... igen

Jeg bøjer nakken og indrømmer.
Omend jeg slet ikke angrer, men glæder mig rigtig meget.

Jeg kunne ikke lade være. Syntes ikke liiiiige jeg havde den helt rigtige farve til mit næste sjal og kun bestille én farve er jo fjollet, når portoen er den samme, ligemeget hvor meget de skal sende.

Måske nogen husker vores store sammenkøb i 2005. Det var sjovt at se alle de farver på mit stuegulv *hehe* og ikke mindst at gramse på det hele, uden at betale for andet end mit eget (som dog var en anseelligmængde *hrmhrm*)Der er et billede her på min blog under 11.juni, hvis i vil genopleve herlighederne.

Nu har jeg gjort det igen. Jeg har købt garn, på Handpaintedyarn.com Denne gang kun lace og kun til mig selv.

De har ikke så mange farver som dengang i 2005, men der er stadig rigtig mange flotte. Og så er det ikke helt så svært at vælge *hihi*
Nu er det så bare at vente på pakken og tøjle nervøsiteten for tolderen. Indtil nu har jeg købt 3 gange ved dette firma og er ikke blevet snuppet i tolden overhovedet.

Jeg glæææææder mig

Etiketter: ,

1 Comments:

At 6:52 PM, august 28, 2007, Blogger Jette said...

Hej Trine. Nu har jeg også forsøgt at købe garn samme sted, men der kommer stor advarsel op om at det ikke er et sikkert websted.. Har du noget dårligt at sige om dem. Eller skal man sende en mail først? Hjælp, hvordan gør man????
mail: engkjaer.moller@mail.dk

 

Send en kommentar

<< Home