04 august, 2007

Nyt sjalsmønster

Jeg har endelig langt om længe fundet ud af hvordan man kan købe mønstret til Heere Be Dragone-sjalet.
www.Aurora-alpacas.com Det er den enormt flotte drage på forsiden jeg her taler om. Klik på billedet så skal du bare se designer-kunst.
Man kan kun få mønstret ved at skrive en mail til Sharon, men derefter går det nemt, med betaling via PayPal og en .pdf-fil i indbakken, det hele klaret på en fredag aften.

Prøv også at kigge i galleriet. Der er bare det ene flotte sjal efter det andet.

Jeg glæder mig til at strikke det, men lige nu er det MS#4 der får opmærksomheden og så skal jeg videre med copycatten til Mathilde.

Etiketter: ,

2 Comments:

At 12:10 PM, august 14, 2007, Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Hold da op et flot sjal; der skal man da vist holde tungen lige i munden....

KH Tina

 
At 11:34 AM, september 09, 2007, Blogger Nurhanne said...

Nu sælger Sharon også på Etsy http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5049006

 

Send en kommentar

<< Home