28 september, 2007

Trafikspencer nu med indhold

Need I say more? Og så er mine pinde nu helt tomme... Altså der ligger lige den der ene UFO og kigger på mig, men den gider jeg faktisk ikke rigtigt kigge tilbage på, selvom den larmer lidt.

Hvad skal jeg nu strikke??? jeg har ikke garn hjemme til den næste "Fætter-trøje", så den bliver det ikke. Han er jo så heller ikke kommet til verden endnu, så mon ikke det nåes alligevel.

"Slå om" måske? Eller et "Heere Be Dragone"-sjal? Eller endnu en lækker trøje til tøsebarnet.
Hmmm må i tænkebox...

Etiketter: ,

1 Comments:

At 11:50 AM, september 29, 2007, Blogger Rimkogeren said...

Da jeg lagde en "strikkehilsen" på Anette's Strik, så jeg din blok. Kig ind på min, der er i øjeblikket beretning to steder om strikkedamer!

 

Send en kommentar

<< Home