25 september, 2007

Er der nogen???

Det er som om den der tid stadig løber fra mig. Det bliver nok ikke anderledes den næste tid, men her kommer lidt opdateringer.
Det lækre garn fra Uruguay kom frem for, efterhånden, længe siden.
Her er hvad jeg købte i denne omgang.
Jeg er særligt vild med den helt mørke blå/grønne øverst til højre, men de er alle flotte og jeg glæder mig til at lave dejlige sjaler af dem.

Den sidste af Kissers killinger flyttede i lørdags. Det var Bob, der var tilbage, men han har nu også fået et godt hjem (regner jeg med). Her som jeg bedst husker ham. Med spilopper i øjnene.

Og Lunas nye Stump er ved at blive stor og fræk. I år blev det også kun til en enkelt killing, denne gang en dreng. Han er klar til at flytte hjemmefra til november ca og koster 1500,-

Hvis man ikke vil elske ham, skal man ikke henvende sig. Han stjæler dit hjerte med sin bløde pels og milde sind.

Etiketter: ,

3 Comments:

At 8:06 AM, september 26, 2007, Blogger Tina Olsen said...

Hello..jeg er har da;-))
Smukt garn..glæder mig til at se det strikket op;-))
Og hvor er det tarveligt at fremvise så smukke små missekatte..
Jeg ville elske den lille grå.. men 1. jeg kan ikke tåle den
og 2. jeg skal have en hundehvalp lige om lidt;-))
Men krydser fingere for den får et skønt liv;-)

 
At 7:35 PM, september 26, 2007, Blogger nettie said...

Åh jo, følger skam med hver gang du har nyt at berette (Hurra for Bloglines)......
kh
nettie

 
At 11:23 AM, september 28, 2007, Anonymous Anonym said...

Du ka' tro, her er nogen!! :o)

 

Send en kommentar

<< Home