25 oktober, 2007

Et langt og dejligt venskab må slutte.

Jeg har besluttet, at jeg bliver nødt til at sælge Juvele. Min tid er blevet optaget af Mathilde og jeg syntes jeg forsømmer mine heste og det kan de ikke være tjent med. Jeg har bare ikke tiden og prioritere andet højere nu.Lina er blevet træt og får fred, så hun ikke ender ved nogen der ikke tager de hensyn til hendes dårlige ben. Det vil jeg ikke risikere.

Det har på ingen måde været en nem beslutning, men den skulle til og det har givet ro i sindet at den nu er taget.
Alligevel sidder jeg lige og tuder lidt.


Etiketter: , ,

11 Comments:

At 6:50 PM, oktober 25, 2007, Blogger Jane said...

Det er altid sørgeligt når man må skille sig af med et elsket dyr, men jeg synes du har truffet den rigtige beslutning med hensyn til Lina. Det kan ikke være anderledes.
Et stort trøsteknus herfra
Kh Jane

 
At 7:49 PM, oktober 25, 2007, Anonymous Anonym said...

Ja jeg kan goft forstå at det er en tung beslutning at tage. Men jeg tror det er det rigtige du gør.
Man må behandle dyr og mennesker som man selv vil ha' det. Jeg føler med dig Trine.
Knus herfra
Lise

 
At 10:39 PM, oktober 25, 2007, Blogger Made By Dorthe said...

Åh hvor er det trist at høre Trine, men stor respekt for din beslutning!!!
Kæmpe krammer herfra mig til dig!!!
Dorthe

 
At 10:41 PM, oktober 25, 2007, Blogger Connie said...

Tud du bare - det synes jeg du har lov til og må jeg så sige: jeg beundrer dig for at tage den rigtige beslutning, uanset hvor svært det har været.

 
At 11:51 PM, oktober 25, 2007, Blogger Lene Sophie said...

Det er altid svært at tage sådan en beslutning, men det er det rigtige du gør for dem begge.
Stort trøste kram til dig
Lene Sophie

 
At 10:20 AM, oktober 26, 2007, Blogger Annette said...

Det er en svær beslutning, men det er ikke let at være 100% paa det hele - haaber at du finder et godt sted til Juvele...
Man ville være et skarn hvis ikke taarerne kom frem i saadan en beslutning.
kh
Annette

 
At 10:25 AM, oktober 26, 2007, Blogger Vivian said...

Jeg ville også... hyle (meget!) over afskeden, men lille barn og heste, arh det er ligesom om døgnet har for fåtimer så ikke? Og der er jo få nok i forvejen!

Den nye ejer af Juvele bliver heldig, smukkere hest skal man lede godt og grundigt efter - og sød er hun da vist også :-)

Jeg håber du kan finde en ejer tæt på jer selv, så du kan "smug-kigge" med.

KH Vivian

 
At 2:43 PM, oktober 26, 2007, Blogger Jette said...

Kan kun tilslutte mig alle de andres kommentarer... Bare hyl det ud, det skal man jo...

 
At 11:58 PM, oktober 26, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Det har helt sikkert været en svær beslutning, men det lyder som den rigtige. Og selvfølgelig er det hårdt - du er jo ikke lavet af sten!

Jeg er dog bange for at Rasmus bliver slemt skuffet næste gang vi kommer på besøg - for vi snakker tit om Trines og Mathildes heste.

Knus Britta

 
At 9:59 PM, oktober 29, 2007, Anonymous Anonym said...

Det er helt sikkert en god beslutning, og at det ikke har været nemt kan jeg godt forstå, selvom jeg ikke er hestefan. For flotte det er de, og I har været sammen længe. Tud du bare løs, til det føles lidt mindre tungt...
kh Linda

 
At 2:03 PM, oktober 30, 2007, Blogger Tina Olsen said...

Åhh nej - det er bare så svært at læse -jeg tør slet ikke tænke på hvordan du har det..
Føler med dig - det skal du vide..knus

 

Send en kommentar

<< Home