04 juni, 2007

Der mangler heste her på Strikke-krikken

Jamen for pokker hvor er det længe siden i har set krikkerne her på bloggen. Så længe siden ,at jeg faktisk opgav at finde dem.

Det går jo ikke så her først Juvele.

Juvele er nu 1 år og vokser godt. Hun blev en smule lysere da hun skiftede fra vinterpels og en hel masse blankere. Hun er stadig sød og fræk.



Og så Lina...
Ja der er ikke så meget andet at sige end at hun er ved at blive gammel. Hendes hofter/bækken er stadig ikke godt og hun er ret svag i bagparten. Men hun er glad og er begyndt at trave frivilligt igen, og jeg håber stadig, at hun bliver helt iorden, for det tunge valg er jeg ikke klar til endnu. Hvis det bliver nødvendigt, skal jeg nok gøre det... Bare ikke endnu *snøft*

Etiketter:

1 Comments:

At 10:42 AM, juni 05, 2007, Blogger Tina Olsen said...

Smukke heste du har..
Og syndt for den "gamle", men hvis den ellers er glad og tilfreds så skal den da have resten af livet med, og mon ikke det går, når den nu har fået det bedre og er begyndt at trave??
Jeg håber og ber for den;-))

 

Send en kommentar

<< Home