31 maj, 2007

Barnedåben tog al min tid

Men nu er jeg tilbage.
Det er første gang jeg holder fest for over 40 mennesker, og det gik heldigvis rigtig godt, men for pokker hvor var jeg nervøs for, om jeg nu havde husket det hele. Det havde jeg... eller det jeg ikke havde husket, var der ingen der opdagede :-)
Her et billede af prinsessen lige inde vi gik ind i kirken.

Den gamle fine kjole fra min morfars familie, kunne lige med nød og næppe indeholde de godt polstrede arme. Det var godt det var nu, for om 1måned ville det ikke have kunnet lade sig gøre.

Jeg er stadig igang med Japansk rib, men den skrider langsomt fremad. Ærmerne er godt nok ved at tage livet af mig... For dælen hvor er 2x2 rib kedelig, når man har så lange arme.

Etiketter: ,

9 Comments:

At 4:22 PM, maj 31, 2007, Blogger Fríða said...

hjertelig til lykke, Trine! glæder mig til at få hende at se.
kh.fra Island
Frida

 
At 5:21 PM, maj 31, 2007, Blogger Jette said...

Tillykke med den flotte pige, hvor er hun sød i den kjole.

 
At 8:06 PM, maj 31, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Dejlig pige - og dejlig mor :-)

Fik du vasket gulv?

Knus B

 
At 9:06 PM, maj 31, 2007, Anonymous Anonym said...

Tillykke med barnedåben :)

 
At 10:07 PM, maj 31, 2007, Blogger Jane said...

Tillykke med barnedåben og hvor er kjolen vel nok flot.
Kh Jane

 
At 10:29 PM, maj 31, 2007, Blogger Lene Sophie said...

Til lykke med barnedåben, hvor er I bare fine. Det er da fantastisk med en dåbskjole der såddan går i arv, vi har også en i familien, den blev 118 år i år. Dejligt at du er tilbage i blogland.

KH Lene Sophie

 
At 7:51 AM, juni 01, 2007, Blogger Pia said...

Hjertelig tillykke med barnedåben.. Hvor er I søde begge to og sikke en fin kjole :-)
Knus fra PiaT

 
At 12:11 PM, juni 04, 2007, Blogger Julia Zahle said...

Tillykke med din smukke datters dåb! *S*

 
At 12:31 PM, juni 11, 2007, Blogger Pia said...

Hej Trine

Tillykke med Mathildes dåb! Jeg håber I havde en dejlig og uforglemmelig dag. Kjolen er meget yndig, og jeg holder meget af traditionen med at en dåbskjole går i arv...:-))

Knus Pia c

 

Send en kommentar

<< Home