20 april, 2007

Der er altså noget galt...

Jeg måtte lige igang med et lille "ind-imellem-projekt" indtil Markno har fået sine kommentarer op at køre igen og vi kan komme videre med spenceren.
Men se nu her...De er da ikke ens... Jeg fandt den samme rapport på det næste nøgle, men det var bare ikke den samme rapport (grøn og brun er omvendt). øvbøv.

Så jeg rullede lidt af det første nøgle og fandt en rapport der minder lidt om, men det er åbenbart ikke et garn med helt ens rapporter, for der var ikke noget gult før den griserøde, så der kunne ikke komme den lille stump gult i opslagsrækken... Pyt med det. Det er der nok alligevel ingen der opdager, når der er en lækker tøs indeni :-DDet er forresten Baby Mysteriet fra marts i Markno´s babyklub strikket i Cotton Fancy. Det skulle ende med at blive en lille dragt med korte ben. Jeg har strikket lidt mere ben end opskriften, for at få shorts istedet for en bodystocking.

Og så opdagede jeg, at den orange i rapporterne forsvandt helt og falmede til gul...

Note til hende selv: STRIK IKKE I BOMULD... Det gør ondt i fingrene! *piv*

Til Tris: Opskriften på den gule trøje er fra "Sødt&Blødt" og går kun til str 3år. Det bliver nok liiige knebent nok med drenge på 7&9 :-D

Etiketter:

4 Comments:

At 12:50 PM, april 20, 2007, Blogger Unknown said...

Jeg må jo så bare lure mønsteret af på den gule sweater og så selv "forstørre".... deter jo ikke for ingenting at jeg er ingeniør ;o)

 
At 1:29 PM, april 20, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Farver, kvalitet og mønster er fuldstændig ligegyldig - det er tøsen vi kigger på ;-)

Desuden skal det jo åbenbart se sådan ud garnet... :-)

Knus Britta

 
At 7:05 PM, april 20, 2007, Blogger Githa said...

Ens eller uens rapporter er ligegyldigt. Farverne er skønne og det ser det også ud til dragten bliver.

Hilsen Githa

 
At 8:43 AM, april 21, 2007, Blogger Marianne Knorborg said...

Go' mor'n Trine.
Så kan du godt komme igang!:-)
Næste lektion er klar på bloggen!!
Knus fra Marianne

 

Send en kommentar

<< Home