03 maj, 2007

Japaner vrøvl

Jaja at strikke forkert engang i mellem er noget man må leve med og det går såmænd da også nok...
Men at TRO man strikker forkert og opdage at nænej det var helt rigtigt, EFTER det hele er trævlet op. DET er bare ikke iorden.

Jeg strikker så op til ærmegabet på et nyt stykke og opdager at jeg har rykket midter-ribben 2 riller mod højre... Jeg har ikke taget højde for at diagrammet er lavet til str medium og jeg strikker stor og der derfor mangler 1 glat-ribrille på diagrammet (som kun er tegnet for halvdelen af fronten). Jeg har bare talt ind som tegnet og strikket lystigt der´u´a. Det skal man lade være med, for så har man nemlig 2 riller i den ene side og 4 i den anden...
ØV

Nå ja jeg overlevede da og det gør idéen om at strikke Japansk rib også.
Jeg har nu strikket op til ærmegabet på endnu et nyt stykke og skal nu til bagstykket og ærmerne, før det hele kan samles og bulen kan strikkes.
Keep on knitting, men denne gang UDEN fejl tak.

Etiketter: , ,

2 Comments:

At 4:52 PM, maj 03, 2007, Blogger Unknown said...

Det er bare for surt når man blir ved med at lave fejl. Har du set mit mislykkede eksemplar af japansk rib. Det er helt til grin, men den blir ikke anderledes!
Bare strik løs, så lykkes det nok!
Kh Jane

 
At 6:07 PM, maj 31, 2007, Anonymous Anonym said...

Sejt gået at arrangere barnedåb for 40 personer :-)
I er bare en superflot makkerpar!!!
Knus fra
Dorthe

 

Send en kommentar

<< Home