02 juni, 2007

Katte-fødsel

Kl 02.30 vågnede jeg ved, at en killing skreg rigtig højt.. Det var ham der er sort/hvid.
Så fik Kisser en kasse med et håndklæde og jeg gik i seng igen. Da jeg stod op kl 8 var der 4 og de sutter lystigt.
Jeg tror de skal hedde Bølle (pigen, med striber i nakken) og Bob (dreng sort/hvid), Knold og Tot ( de 2 røde, som jeg ikke lige kan kende forskel på endnu). Røde katte plejer at være hankatte, har jeg hørt. Så 3 drenge og en stribet tøs blev det til.

Etiketter:

7 Comments:

At 11:06 AM, juni 02, 2007, Blogger Elisabeth said...

nåårrhhh hvor er de søde! man bliver jo helt katte-skruk og ikke bare baby-skruk af at læse din blog nu ;)
det med at røde katte er hankatte har jeg også hørt, men må også sige, at min svigerinde har 2 røde hunkatte... at den ældste er en hun, er 100% sikkert, for hun er mor til den lille nye hunkat ^_^ (billede på min blog af killingen)

 
At 11:29 AM, juni 02, 2007, Blogger Tina said...

Nååårrh hvor er de altså søde!!! :) *falder helt i svime*

 
At 1:18 PM, juni 02, 2007, Blogger Unknown said...

Hvor er de bare bedårende... der er nu ikke noget som dyre-børn (og menneske-børn ;o)
Men med to menneske-børn, 2 katte og 1 hundehvalp i huset, må jeg hellere holde.... ;o)
/Tris

 
At 8:45 PM, juni 02, 2007, Blogger Connie said...

tillykke med "familieforøgelsen" og Trine - det med røde hankatte kan du godt glemme alt om - det er en skrøne. Jeg har haft massevis af røde hunkatte. I øjeblikket har vi kun én hunkat og den er HELT rød. Så det......

 
At 10:30 PM, juni 02, 2007, Blogger Tina Olsen said...

Hvor er de bare kære..og hvor stolt den smukke mor må være!!

 
At 4:02 PM, juni 03, 2007, Blogger Jette said...

Nej, hvor hun ligner vores kat, og det er bare så skønt med killinger lige ind til man skal af med dem, det gør ondt.. Men mange skønne timer med at bare se på dem, de små er bare så nuttede...

 
At 8:24 AM, juni 05, 2007, Anonymous Anonym said...

Hej ven...
Så nåede jeg herind og kigge. Hvor er de bare fine, det er da ikke til at sige, hvem der er far til dem hvad?
Knus Pia

 

Send en kommentar

<< Home