13 april, 2007

Silkekjole

Jeg er lige ved at lave en lille kort kjole i 100%silke til Mathilde... jow jow en rigtig prinsesse skal da have en silkekjole. Der er tale om silke fra Netto til 10,- i en meget meget lys støvet lilla, strikket oppefra i raglan.

I kan da lige få et billede af det første forsøg, som blev for bred, men farven passer meget godt.Linda - Jeg har brugt 3½nøgle babyull til den gule trøje i størrelse 0-½år.

Vivan skriver, at jeg kan bruge Bébé lagt dobbelt, så passer det næsten til spenceren. Det skal prøves så snart Markno starter sin along på bloggen. Det bliver en spencer i friske farver, skulle jeg hilse at sige.

Etiketter:

1 Comments:

At 8:13 PM, april 14, 2007, Blogger Julia Zahle said...

Tak fordi jeg måtte låne din Mathilde så meget i dag. Hun er smuk og dejlig!

 

Send en kommentar

<< Home