03 december, 2006

Så har I mig tilbage

Jeg ved, jeg har været længe væk, men jeg har bare ikke lige haft overskudet.

Jeg "skylder" et billede af mine dejlige gaver fra fødselsdagsgruppe 9 og det kommer her.

Der er både rundpind (i lige den størrelse jeg manglede), sjalspind (den er bare lækker, tænk at træ kan være så blødt), søøøde valkede kræmmerhuse, dejlige bøger (som allerede er kigget i og fundet meget anvendelige) og de sejeste "kokasser". Ja misforstå mig ikke... det er kasser med køer på. Og der er 3 små og 2 store. Jeg er sikker på, de vil stå fint ved puslebordet f.eks.


Jeg fik også mange andre fine gaver fra familie og venner. Bl.a. en kæmpestor wok, som er tung nok til at smadre tæer med. Jeg har nu ikke prøvet, men jeg blev advaret imod det :-D

Og en vugge til Sprælle. Den er altså ret svær at tage billede af, men her er et forsøg. Så kan du da fornemme, hvor lækker den er :-D


Desuden fik jeg en termokande (tiltrængt for jeg har kun én og den er til the), en lille lampe, "Barnets udvikling 0-3år", en ammevenlig bluse, babylagner og en super smart digitalmodtager til tv, så nu kan jeg se fjernsyn uden sne på. Dét er dæleme smart, når man bor heeeelt ude på landet og ovenikøbet lidt nede i et hul, for der er bare intet signal på en almindelig antenne her ude.

Etiketter:

1 Comments:

At 10:05 PM, december 03, 2006, Blogger Britta said...

Altså Trine, jeg gik og var helt bekymret for om der var problemer med maven siden der ikke var en lyd fra dig på bloggen, men selvfølgelig skal du da have tid til at koble fra når du nu har brug for det. Du er da rigtig blevet "begavet", det er lækre ting du der har fået. Held og lykke med at få vænnet hestepigen fra (det lille pus) giv hende et trøstekys på mulen fra mig. Hilsen Britta

 

Send en kommentar

<< Home