06 oktober, 2006

Knapper til det hele.

Jeg bestilte knapper i sidste uge, fordi Mette (fra Pisa) kom med et link på webstrik. Det burde ikke være tilladt, og det har jeg også "sagt" til hende. Hun lokkede mig ja hun gjorde så. Men det gør ikke noget, for knapperne fra Shelly´s Buttons and More er viiildt lækre og ikke dyre.

Her er halvdelen.


og her den anden halvdel.
Der er 12 forskellige poser og jeg har betalt 188,- inkl porto for det hele. Det er vidst ret billigt.
Og jeg fik også en dejlig pose knapper på Strikkefestivallen i weekenden, så nu skulle der være knapper til alle Sprælles trøjer og også til nogle af de ting, jeg har planer om at sy.
Jeg elsker knapper :-)

Etiketter:

5 Comments:

At 8:21 PM, oktober 06, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
sikke en lille bestilling af knapper ;-) Jeg koebte 30 pakker sidste aar og kan ikke naenne at bruge dem. Pyt med det - de fylder jo ikke ret meget ;-))
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig

 
At 4:50 PM, oktober 07, 2006, Blogger LineMo said...

Ej hvor er de lækre, jeg må fluks ind på den hjemmeside.

Tillykke med den hjemvendte kat, vores tomkat vendet også hjem i den forgange uge, efter for første gang at have været væk hjemmefra længere end 1 dag, dejligt når husholdingen bliver fuldtallig.

Knus

Line

 
At 10:16 PM, oktober 07, 2006, Blogger knittingmette said...

ja trine, det maa du altsaa meeeeeget undskylde .... og du er endda heldig for du faldt kun over et af linkene paa den hjemmeside! ;-)))
gaa endelig ikke derind mere!
jeg vil noedig skulle vaere ophavsmand til, at du gaar fallit og/eller drukner i knapper ;-))...

selv har jeg faaet foraeret 1 kg knapper, der er over 40 aar gamle(fra USA) og en anden samling gamle knapper (oprydning i skole)... og jeg naenner naesten ikke at bruge dem, men nogle har jeg da faaet paent sat paa plads forskellige steder. Isaer kaeler jeg for perlemorsknapper, saa jeg skal ikke koebe knapper foreloebig.
men dine knapper ser meeeeeget spaendende ud... nogle er saagar SMILENDE!!! ;-)) glaeder mig til at se hvor du vil anbringe dem henne!
ciao fra pisa
mette

 
At 12:20 PM, oktober 09, 2006, Blogger Helle C said...

Fede knapper Trine, jeg kan godt forstå du blev fristet, håber du har det godt og tak for sidst du var en glimrende værelses kammerat.

Knus fra Helle

 
At 10:54 PM, oktober 11, 2006, Blogger strikkeforsker said...

Du får da vist ikke knaphed på knapper foreløbig, skønne er de.

 

Send en kommentar

<< Home