18 oktober, 2006

Sådan ser det ud, når der strikkes

Ja så er der linet op til et par timers hygge med strikketøjet
Forrest ligger jeg (udenfor billedet).Så kommer Nissen, som har fået hætte og det ene ærme. Næste i rækken er Stumpen (herefterdags forsøgt refereret til som Sif). Dernæst mere af mig og ved siden af ligger Kisser og ruller sig sammen. Det har hun sådan set gjort, siden hun kom hjem for snart 14 dage siden.

Nej ikke helt for idag var alle 3 katte (Pearl tæller ikke med, da det ikke passer damen at være hjemme mere end ca 10min ad gangen i disse dage) udenfor i 2 hele timer... De var også meget klar; til at kigge i madskålen, da jeg kaldte dem ind igen, men det så nu ikke ud til nogen af dem havde lidt nogen nød. Tværtimod så de glade og trætte ud, da de kom ind og smed sig i sofaen. Og Kisser kom med ind igen :-D Jeg nåede faktisk at tænke "ååh nej, hvad nu hvis..." da jeg lukkede dem ud, men på den anden side kan/vil jeg jo ikke holde hende som indekat, bare fordi hun ikke kunne finde hjem. Og det gik jo også godt.

Nu vil jeg sove... Det ser næsten ud som på billedet, dog oftest med kattene omvendt. Og uden Nissen :-D

Etiketter:

4 Comments:

At 1:30 AM, oktober 19, 2006, Blogger Fríða said...

jeg venter virkelig spændt på at se din "Nissen", jeg har kigget på modellen i bogen, men der er den strikket i en kedelig farve og ser ikke spændende ud, billedet fra dit forrige indlæg synes jeg dog ser virkelig lovende ud.
hilsen fra Island
Frida

 
At 11:02 AM, oktober 21, 2006, Anonymous Anonym said...

Hvor er hestene henne ??! De må da føle sig udenfor ;o)

KH Tina

 
At 8:50 PM, oktober 22, 2006, Anonymous Anonym said...

Ren råhygge - og jeg skal hilse og sige at man sover glimrende med to katte på skødet, en draperet over fødderne, samt strikketøjet draperet over barmen. Les tør ikke fotografere ...

 
At 8:11 AM, oktober 24, 2006, Blogger Silkemor said...

Hej Trine

Det er også lige min stil, råhygge med en mis på skødet og strikketøj indenfor rækkevidde:-)

Kh Kirsten S

 

Send en kommentar

<< Home