16 november, 2006

Bluse med snoninger

Jeg er gået i gang med en lille bluse med snoninger til Sprælle. Opskrift har jeg ikke nogen af (eller dvs, det kommer der, når jeg har afprøvet den), så det er ret spændende, hvordan den bliver.

Men så var det lige, jeg kiggede, på det jeg havde strikket...

Kan du se hvad der er galt??? Den snoning er jo ikke færdig!


Det måtte jeg selvfølgelig rette, så nu prøver jeg lige igen og nu ser det heldigvis meget bedre ud :-D

Jeg ved ikke helt, hvad størrelse blusen bliver, men ca str 4-6mdr med brystmål på omkring 52cm... Nu får vi se, når den er færdig.
Det er sjovt at strikke snoninger for en gangs skyld :-)

Etiketter: ,

7 Comments:

At 1:19 PM, november 16, 2006, Blogger Unknown said...

ups, godt du opdagede det før du var helt færdig. Den ser ellers flot ud og en rigtig dejlig farve du har valgt.
kh Jane

 
At 1:37 PM, november 16, 2006, Blogger The Silent Knitter said...

Den ser rigtig flot ud ...jeg er spændt på at se den færdig. Snoninger ER sjove at strikke, især når man lærer at "afkode" dem, så kan man nemlig opdage den slags "i tide". Jeg var også glad da jeg vergavmig til at strikke snoningerne uden hjælpepind - det gør det jo meget nemmere at gå til.
Pøjpøj med "det hele"
Kh Hanne V

 
At 11:37 AM, november 18, 2006, Anonymous Anonym said...

Du må da snart have fået kreeret en hel babygarderobe. Der mangler da vist snart kun de uldne underhylere.....;o)

KH Tina

 
At 1:23 PM, november 23, 2006, Anonymous Anonym said...

Jeg glæder mig sgu helt til at møde sprælle :)

 
At 10:36 PM, november 23, 2006, Blogger Annette said...

sikke et forkælet barn der snart kommer til verden - med al den lækre strik du har lavet....
Flot arbejde.
mvh
annette

 
At 8:41 AM, november 24, 2006, Blogger Pia said...

Hej Trine.

Ja varmen skal sprælle nok kunne holde, og nok den mest forkælede, "hjemmestrikkede" baby i miles omkreds ;-)))

Og så skal du da lige haveet stort Tillykke med fødselsdagen!!! Jeg håber du får en rigtig hyggelig dag med en masse dejlige mennesker, og bliver så rigeligt begavet.....;-)


Knus og alt godt!!

Pia C
Givskud

 
At 8:35 PM, december 01, 2006, Anonymous Anonym said...

Du har haft fødselsdag?
Ih, tillykke :)

Har du det ellers godt?
Det håber jeg!

 

Send en kommentar

<< Home