02 november, 2006

Jeg har gjort en raglan :-)

Hænger i på endnu???

Jeg har strikket en lille fin raglantrøje i Batik med 2x1 rib i begge sider, så den kan gi´ sig lidt efterhånden som Sprælle vokser. Desuden er ærmerne med opsmøg, så de også kan forlænges. Jeg tænkte, at dette skulle afprøves, for at trøjen måske kan bruges lidt længere tid :-D Nu får vi se, en gang når Sprælle er her, om det virker i virkeligheden *hehe*

Så er blogger også klar med billedet...

Er der nogen, der har gode råd mod halsbrand?
Jeg er nemlig begyndt at få halsbrand. Særligt om aftenen er det slemt.

Etiketter:

5 Comments:

At 7:39 AM, november 03, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine.
Angående halsbrand. Prøv at tygge hele mandler med den brune hinde på. Tyg så du kan mærke at der dannes skum i munden og synk. Ikke noget med at drikke de første 10 minutter efter. Det er skummet der får syren til at blive nede i maven. Held og lykke med forsøget. Det virker.
Anette

 
At 4:50 PM, november 03, 2006, Blogger Unknown said...

Mælk og agurker. En sjov blanding, men det har virket på mig og jeg har 3 børn.

 
At 6:35 PM, november 03, 2006, Blogger Pia said...

Hej Trine,
Jeg ville foreslå at tygge rå mandler, som Anette jo lige kom mig i forkøbet med...
Kh PiaT

 
At 8:10 AM, november 04, 2006, Anonymous Anonym said...

Mælk og knækbrød - og under mine to sommergraviditeter var det vandmelon i rå mængder der holdt halsbranden i ave.

 
At 9:02 AM, november 06, 2006, Blogger Pia said...

Hej Trine.

Særligt i min sidste graviditet, led jeg meget af halsbrand. Især når jeg kom ned at ligge. Jeg købte nogle tyggetabletter på apoteket med peppermyntesmag. Det var nogle rimelig store tabletter, og de virkede rigtig odt, men jeg kan SELVFØLGELIG ikke huske hvad de hedder, lige på stående fod ;-))
men prøv at spørg på apoteket.

Knus Pia C

 

Send en kommentar

<< Home