13 november, 2006

Gravid jow tak

Jeg tog lige et billede, så i kan se min store mave...


Jeg er nu i uge 31 og har, på den sidste måned fundet 4kg ekstra. Det giver 7,5kg på maven ialt. Det er vel egentlig meget godt...

Det er ikke meget, jeg har hørt fra Sprælles far, siden han meldte ud, at vi ikke skulle forsøge at blive kærester. Nå jeg vil ikke presse på, for måske har han bare fået kolde fødder. Det syntes jeg jo, sådan personligt, er et røvedårligt tidspunkt, men sådan kan man jo se tingene fra flere sider :-D

1000 tak for alle jeres mails og beskeder. Det er altid dejligt at høre, at jeg ikke er alene.
Og undskyld hvis jeg ikke har fået svaret jer alle. Jeg nåede at læse alle mails, men så var der en lille møg kat på bordet og pludselig var mails fra den sidste uge slettet... Nu ved I det ikke er fordi jeg er helt underdrejet og at jeg er rigtig glad for, at I giver jeres besyv med, både her i kommentarerne og privat på mail og sms.

Etiketter: ,

7 Comments:

At 7:02 PM, november 13, 2006, Blogger Unknown said...

Hvor er den mave flot:-)
Knus Jane

 
At 8:28 PM, november 13, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Hold da op - du er jo ved at blive småtyk ;-)

Knus Britta

 
At 9:21 PM, november 13, 2006, Anonymous Anonym said...

Sikke fin mave :o) Har du fået min Cleo-mail ?? Kh Susanne i Silkeborg

 
At 11:48 PM, november 13, 2006, Blogger Pia said...

Åååh det ser dejligt ud!! Og den er rigtig fin....jeg kan godt huske hvordan det var,og jeg savner det helt ;-))

Knus Pia C

 
At 10:56 AM, november 14, 2006, Anonymous Anonym said...

Sikke en skøn mave.
Pøj pøj med det hele.

:)

 
At 2:19 PM, november 22, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Hvor er du flot, der er godt nok, sket noget siden jeg var sammen med dig i Svendborg.
Sprælle kan kun glæde sig til alt det lækre hjemmestrik, du har lavet.
Knus fra Bebiane

 
At 11:54 AM, november 30, 2006, Blogger Dana Watsham said...

Man vommer sig i al fredsommelighed - flot ser det ud!

 

Send en kommentar

<< Home