03 december, 2006

Jeg har vundet

Eller jeg fik i hvert fald en trøstpræmie, for jeg var ikke den første, der gættede på, at det var en kartoffelvarmer Lise strikkede på. Og så var det faktisk en pandekagevarmer... De er altså lidt sjove i den familie *hihi*

Jeg fik sandelig noget superduper lækkert merinogarn og en opskrift på en lille undertrøje. Og det er bare helt perfekt, for jeg har gået og tænkt på, hvordan jeg mon kunne strikke en "kuvert-halsåbning" (jeg aner ikke om den hedder sådan, men det er det den ligner), og det har denne søde sag.

Tænk sig så heldig man kan være. Og prøv lige at kigge på kortet... Lise er godt nok skrap til sådan noget papirsjov.

1000 tak Lise. Jeg har allerede fundet en pind frem i rette størrelse og så kommer den med ind til veninden i aften... Hun har nemlig inviteret på OssoBucco og det siger jeg da ikke nej tak til.

Etiketter:

1 Comments:

At 4:57 PM, december 03, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Hej Trine,

Det hedder en amerikansk åbning så vidt jeg ved.

Flotte gaver du har fået!

Knus Britta

 

Send en kommentar

<< Home