06 oktober, 2006

Se hvem der kom hjem igår!

Jeg ved, det er et dårligt billede... Eller kvaliteten er dårlig, for motiverne kan der altså ikke klages over:-)
Kisser er hjemme igen og det er bare helt fantastisk. Hun har været væk 3 måneder og 3 uger... Og hun er temmelig tynd og træt.
Nu har jeg altså alle 3 katte under samme tag igen + killingen Stumpi som er sat til salg. Hun er næsten 10 uger og klar til at flytte hjemmefra.
Jeg blev så glad, at jeg måtte knibe en tåre... SÅ er man gravid. Og glad for sin kat.

Opdatering og uddybning
Der er spurgt til hvordan Kisser kom hjem. Her kommer hele historien:
Min udlejer havde de sidste par dage set Kisser et stykke oppe ad vejen og lokket lidt for hende.
Jeg kommer meget sjældent den vej, så jeg ville ikke have opdaget hende.
Lisbeth fik hende lokket til sig og "hældte" hende i bilen. Kom op og sagde, at hun havde én med, hun vidste, jeg havde savnet meget. Jeg sprang direkte i et par bukser (var egentlig på vej i bad, men det kuunne lige pludsellig vente)og spænede ned ad trappen. Og der sad Kisser på forsædet og miavede (meget stille, næsten lydløst) til mig, da jeg sagde hendes navn, inden jeg åbnede døren. Hun sprang lige op i favnen på mig. Hun skyndte sig til madskålen og så i kattebakken og siden har hun ligget på mit skød og sovet som en sten, ved enhver given lejlighed.
Sådan gik det til.

Det fortæller mig, at man ikke skal opgive en kat, selv ikke en årskilling og selv ikke efter over 3 mdr.

Etiketter: ,

10 Comments:

At 8:29 PM, oktober 06, 2006, Blogger Pia said...

Eeeeej, hvor skønt at læse at Kisser er kommet hjem. Min gamle kat, Rikke, har været væk siden starten af august måned, så der er altså lidt håb endnu :-))))
KH
Pia
PS - Sikke flotte knapper, måske man skulle kigge på det link på et tidspunkt... JEG SAGDE: KIGGE!!!!

 
At 10:40 PM, oktober 06, 2006, Blogger Susanne said...

Dejligt at Kisser kom hjem !! Og uanset om man er gravid eller ej - så tror jeg de fleste af os ville knibe en tåre eller 10 !! Hvor har du sat Stumpen til salg ?? Og til hvor meget ?? Kh Susanne i Silkeborg, som er temmelig lun på Stumpen

 
At 11:12 PM, oktober 06, 2006, Anonymous Anonym said...

men vad roligt att katten kom hem, undrar vad hon har varit, säkert med nya ungar

 
At 11:14 PM, oktober 06, 2006, Anonymous Anonym said...

Hvor er det dog en lettelse når de kommer hjem igen! Jeg havde helt glemt hvor smuk hun er ...

 
At 11:45 PM, oktober 06, 2006, Blogger Christa said...

Nåhhh - hvor godt :-))
^ ^
< * > Glad på Kissers og dine vegne!
Knus og tak for sidst - det var uden diskussion et godt stykke arbejde I alle 3 i det festlige udvalg havde gjort. Luk bare ørene for vrøvlerier!! :-)) Christa!!

 
At 12:15 AM, oktober 07, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine. Rart at høre at den dumme kat er hjemme igen. Så ville jeg altså også have tudet. Gravid eller ej!
Tak for sidst. En rigtig god weekend.
KH Anette

 
At 9:48 AM, oktober 08, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Jeg er ikke gravid og jeg fik tåre i øjene af at læse at din kat var kommet hjem!!!!

Min kat var engang væk i en uge og det var næsten ikke til at holde ud.

Knus Britta

ps. flotte knapper - jeg NÆGTER at kigge på siden ;-)

 
At 10:31 AM, oktober 10, 2006, Blogger Marianne Knorborg said...

Kære Trine.
Det er da bare ren råhygge der i sofaen. Godt, hun kom hjem igen!:-)
Det manglede da også bare - hun har det jo perfekt der hos dig!!
Knus fra Marianne - med 3 dovne katte omkring sig!:-)

 
At 5:13 PM, oktober 15, 2006, Anonymous Anonym said...

Jeg fandt dig fordi du er mor til Stumpen Sif - og hvilken rørende historie om jeres gensyn. Tillykke med hjemkomsten :-)

 
At 7:35 PM, oktober 18, 2006, Blogger StickLena =KnitLena said...

Jag är så glad över att du fick tillbaka din katt! Det är så otäckt och jobbigt att inte veta var en katt är eller vad som hänt. Den här utflykten slutade lyckligt!

 

Send en kommentar

<< Home