25 november, 2007

Hip hurra, det var min fødselsdag...

Så blev jeg sandelig et år ældre igen...
Jeg føler mig nu også temmelig gammel for tiden. Mathilde gider ikke rigtigt at spise og er derfor, regner jeg med, temmelig pylret. Hun kan så heller ikke rigtig sove, for hun er jo sulten... Det er ikke nemt.

Hun har faktisk tabt 1 helt kg på 14 dage og det er altså en del, når man kun vejede 11kg. Tænk hvis jeg tabte 7kg på en uge... Så kan det nok være man kune se det.
På mandag ringer jeg lige til lægen, for at få hende tjekket. Måske er der noget, som jeg ikke kan gennemskue.

Et nyt billede at tøsebarnet skal i da have
Mathilde kan nu kravle, men syntes stadig det er hyggeligt at sidde på sin mås og lege. Det har jeg ingen problemer med, for så kan jeg have mine ting i fred lidt endnu *hihi*

Etiketter: ,

5 Comments:

At 4:56 PM, november 25, 2007, Blogger Pia said...

Hej Trine

Et stort tillykke med dagen skal du have. Jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag med masser af gaver og forkælelse!! Håber det går bedre med Mathilde.

Knus Pia C
Nu Vejle :-)

 
At 9:46 PM, november 25, 2007, Blogger Tina Olsen said...

Jamen tillykke herfra..og sikke et skønt billede af Mathilde..det ser ikke ud til at vare længe før du har hende over det hele...

 
At 7:32 PM, november 26, 2007, Anonymous Anonym said...

HIP HIP HURRA :)




ps: Gustav "vejer" kun 11,5 kg - måske hun er ved at få nogle tænder?

 
At 12:01 PM, december 30, 2007, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Jeg vil lige ønske dig, guldklumpen, din familie og venner et rigtig godt og lykkebringende nytår.

Tak for god bloglæsning i 2007 og på gensyn i 2008.

Mange hilsner fra
Dorthe

 
At 8:47 PM, juni 07, 2012, Anonymous Anonym said...

Håber I fik en fantastisk fødselsdag :-)

Mvh Claus
polterabend

 

Send en kommentar

<< Home