02 november, 2007

En lille raglan må der til

Jeg købte på et tidspunkt noget strømpegarn. Det tror jeg mange har prøvet... Men jeg gider ikke rigtig strikke strømper.
Så er det jo godt at strømpegarn kan bruges til så meget andet.
F.eks. til en lille raglan-kjole/-tunika alt efter hvor langt garnet rækker.Jeg er blevet så glad for Mathildes silketunika og trafikspenceren at jeg syntes hun skulle have en mere i samme stil. De luner mavsen så godt, uden at være så varm som en hel trøje.
Jeg ved ikke lige hvordan ærmerne skal være endnu, derfor er maskerne ikke lukket af, men blot trukket på snor.
Forslag modtages gerne :-)

Etiketter: ,

2 Comments:

At 4:34 PM, november 02, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Jeg er også igang med en lignede model - har sågar også ærmemaskerne trukket på snor ;-)

Planen er at strikke et par rækker ret - eller 4 og så kalde det ærmer.

Så kan den bruges som spencer med bluse under og hvis hun ikke vokser vildt hurtigt kan den bruges som kjole uden når det engang bliver varmt igen :-)

Hvor er den store pige fin på sin første vuggestuedag.

Knus Britta

 
At 12:45 PM, november 03, 2007, Blogger Fríða said...

ej, hvor er hun bare blevet stor og fin, din prinsesse! håber det går godt i vuggestuen. min egen lille dame eeelsker sin vuggestue. lige i begyndelsen så de större börn lidt skræmmende ud, men meget hurtigt fandt hun ud af at de kunne bruges som hjælpere, og så blev hun rigtig glad for dem.
fine farver i den spencer, bliver den i bedst med korte ærmer, så den kan bruges uden på en body eller tynd bluse?
kh.fra Island
Frida

 

Send en kommentar

<< Home