12 november, 2007

knap (et) dilemma

Jeg lavede en lille raglan-trøje til Sprælle dengang, før jeg blev mor... Længe siden, når jeg tænker på det på den måde, men det er jo faktisk kun (ret præcist) et år siden.
Nu skal den have et par knapper, men hvilken slags skal jeg vælge?
Trøjen er primært til at sove i nede i vuggeren, men derfor behøver det jo ikke være kedeligt. Jeg har 2 af alle de viste muligheder. Den øverste kommer til at sidde helt oppe ved løkken, der allerede er lavet. Den anden ved første brune stribe fra halsen.
Den firkantede er en perlemorsknap, selv om det måske er lidt svært at se på fotografiet.

Etiketter: ,

7 Comments:

At 8:07 PM, november 12, 2007, Blogger hanneb said...

Sikke sød trøje. Jeg ville vælge den øverste eller nederste i den midterste række:)

 
At 9:43 PM, november 12, 2007, Blogger Jane said...

Perlemorsknappen synes jeg passer så fint til den grønne farve, så den ville jeg ha valgt.
Rigtig sød lille trøje forøvrigt.
Kh Jane

 
At 9:58 PM, november 12, 2007, Anonymous Anonym said...

jeg kan godt lide det lille abehovede (?), fordi den ikke overdøver striberne, og er lidt sjov i sig selv.
Er det opskriften på oppefraogned fra Vivian du har brugt? skal nemlig have gang i en tiger-zebra til Oskar the babe :o)kh Linda

 
At 11:04 PM, november 12, 2007, Blogger Sus said...

Jeg fik straks øje på æble eller frugtknappen, den øverste i ve række

 
At 2:58 AM, november 13, 2007, Blogger Nurhanne said...

Æblet eller abehovedet - sidstnævnte passer bedst rent farvemæssigt
:-)

 
At 9:27 AM, november 13, 2007, Blogger Mona said...

Sød lille trøje - Abeknappen eller den nederste lille knap i første række,jeg synes de passer bedst i farverne;-)

 
At 6:25 PM, november 13, 2007, Blogger Jette said...

Firkantet perlemor eller æblet ville jeg vælge...

 

Send en kommentar

<< Home