21 juli, 2007

Der var en mening...

Mathilde har, igen, haft 5 dage i træk med kun 20min søvn efterfulgt af 6-8timer vågen. OGSÅ om natten... Men nu sover hun både om natten og middagslur igen, "problemet" er nemlig kommet ud/op.

I onsdags sov hun pludselig 4 timer til middag og da hun kom ind sagde koppen "klonk" inde i munden. Det havde den altså ikke gjort om morgenen, så jeg stak resolut 3 fingre ind i den lille mund, for at se om hun havde fået en trækugle fra legetøjet i munden.
Det havde hun ikke... men der var 2 tænder.Jow skam 2 på én gang.
De er stadig kun liiiige til at se, men jeg fik dem fanget på et billede. Det var forresten sjovt at styre både kamera, Mathilde og underlæbe *hehe*
Vi dansede rundt i en helt vild og fjollet tand-dans i onsdags, for nu vidste jeg, at der var en grund til den manglende søvn. Og ikke mindst at jeg nok fik min dejlige, glade, smilende pige igen.
Tænk; det er som at få en helt fantastisk gave.

Etiketter:

2 Comments:

At 5:09 PM, juli 21, 2007, Anonymous Anonym said...

Fine bisser!! De er gode at have, men dæleme hårde at få igennem. Kindbisserne er ikke så sjove..
Du har fået et boldhus!! Det lille kurvehus står oppe på vores loft, har været højt elsket i en decade hvor det indeholdt en trilliard bolde af forskellig str. Nu venter vi så på at der bliver plads hernede til det...
kh Linda

 
At 9:58 PM, juli 21, 2007, Anonymous Anonym said...

Tillykke med de 2 første tænder - det er bare så stort.
Ordet træ-kugle drillede mig og jeg blev ved med at læse det som træk-ugle *gg*

 

Send en kommentar

<< Home