10 juli, 2007

Jeg æælsker...

...når folk skal have ryddet op på loftet. Særligt når de har 2 pigers tøj fra 0-4år deroppe og tænker på mig, inden de smider ud.

Jeg har fået en masse lækkert tøj til Mathilde. Denne plastikkasse og huset var HELT fyldt op. Der er Nørgaard, Benneton og Osh Kosh , kjoler smækbukser og alt muligt lækkert. Som skrevet før "Jeg elsker arvetøj".
Og huset måtte vi også få, så der er nu legetøj i (det står der jo der skal *hehe*)


...når min skønne datter atter smiler. Intet er så dejligt som det. Hun sover igen om natten og er glad om dagen, hvor vi dog lige skal ind i rutinen med at sove igen. Men jeg kan klare det hele, når bare vi får sovet om natten.
Her sidder hun henslængt på onkels arm og ligner en der er fuld af løjer og spas. Det var hun også *smiler*

Etiketter: ,

4 Comments:

At 1:50 PM, juli 10, 2007, Blogger Hygge-Strik said...

Hej
Det er godt, at du kan få fat i noget lækkert arvetøj. Jeg har også altid givet vores væk, til nogen som virkelig sætter pris på det, som du gør.
Kh. Bebiane

 
At 4:06 PM, juli 10, 2007, Blogger Fríða said...

rigtig fin ordning med at lade töjet gå videre. til nytte for både giver og modtager. min veninde har tre unger der alle er yngre end min yngste, så alt hvad mine unger vokser ud af eller ikke vil bruge kommer med det samme i en kasse der så bliver kört ud til hende så snart den er fyldt op. på den måde holder vi også regelmæssig kontakt igennem en travl hverdag. genialt, ikke?
kh.fra Island
Frida

 
At 7:41 PM, juli 10, 2007, Blogger Pia said...

Hvor dejligt med så meget arvetøj!

Jeg har en veninde med 2 drenge, som overtager fra mine 2 lidt ældre drenge, når de vokser ud af deres. Det er egentligt rart, for tit er tøjet jo ikke nået at blive slidt ned, før de ikke kan passe det mere.


Og så ser hun da aldeles dejlig og fræk ud, den lille natteroder...hi hi

Knus Pia C

 
At 9:55 PM, juli 10, 2007, Blogger Jane said...

Arvetøj er nemlig sagen, det bruges osse her på matriklen.
Dejligt at høre at frøken Mathilde igen vil sove om natten.
Kh Jane

 

Send en kommentar

<< Home