05 juli, 2007

Hun sov jo!!!

Jeg vågnede fuldstændig forvirret kl 8.30...Er hun her? Er der liv i hende? Hvad sker der???
Jeg havde slet ikke været vågen hele natten, for Mathilde har bare sovet *juubiiii*
Hun kom i seng kl 20.30 og vågnede først kl 8.31, da jeg begyndte at rode ved hende, for at finde ud af om der var liv i hende eller hvad.
Det var der, selvfølgelig.

Nu kan jeg klare det hele igen. Det hjalp åbenbart at klage sin nød *hihi*

Da vi nu var så pokkers friske og de har vildt udsalg i Svendborgs babybutikker for tiden, kørte vi da lige ind for at shoppe.
For 556,- børnetøj Det lyder egentlig vildt, men vi fik altså rigtig meget og også i de kommende størrelser og en gave til en grandfætter der fylder 1år lige om snart.
Vil i se?

Der er 3xkjole, 2xbukser, 3xkortærmet body, 2xbluse, 1xlangærmet body og en læææækker orange velour dragt + gaven til grandfætter, som selvfølgelig ikke er på billedet (så Mie du kan godt lade være med at sidde og lede efter drengetøj på billedet. Det er der ikke *hehe*).
Og så ligger der sørme også lige en "hønsefødder og gulerødder". Det er en bytter fra dåben, med en bog jeg allerede havde. Så den var "gratis".

Uuuuhhmmm alt det lækre tøj til tøsebarnet.
Det er faktisk første gang jeg sådan rigtigt køber tøj til hende. Vi har været så heldige at få enormt meget arvetøj fra famile og venner, så, før dagens indkøb, havde jeg kun købt 4xnatdragt, 2xkjole og 3xbody siden hun blev født og noget af det enda brugt. Tænk alle de penge vi har sparet.

Det er skønt at arve tøj. Men det er godt nok også lækkert at købe nyt... Særligt til de priser *hihi*

1000 tak for alle jeres søde kommentarer igår, både her og på privaten. Det er dejligt at vide i lytter, også selvom det ikke var et særligt interessant indlæg :-D

Nu har jeg gode fif til næste gang jeg har en unge billigt til salg. Tak fordi I er der.

Etiketter: ,

4 Comments:

At 9:49 PM, juli 05, 2007, Blogger nettie said...

Hej i to.
Synes du klarer det at være alene med Mathilde til UG med kryds og slange.......
Godt gået! Og godt at læse at i fik sovet lidt igen begge to.
Og tillykke med alt det fine tøj. Vi har også lige fået en pakke med billigt sommertøj ind af døren i dag og ungerne er ellevilde......
kram fra
nettie

 
At 10:44 AM, juli 06, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Hvor var det godt at du fik en hel nats søvn! Den slags er guld værd.
Jeg er stadig fuld af beundring for at du klarer det så godt at være alenemor til sådan en lille størrelse.
Og hvis du henter mig ved bussen skal jeg gerne komme og holde øje med den unge dame mens du tager dig en lur!!
Knus Britta

 
At 7:14 PM, juli 06, 2007, Anonymous Anonym said...

hej, jag stickar den översta som du tyckte var bäst, men ooo vad fina kläder du köpt till tösen, vad roligt,jag förstår att du är jättetrött, det är så jobbigt med små barn IBLAND, mina sov inte heller en hel natt när dom var små, nu är dom 40 o 33år

 
At 5:15 PM, juli 09, 2007, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
Er netop hjemkommet fra ferie! Mange tak for dit søde tilbud om en skive med babytøj, det vil jeg meget gerne tage imod på et tidspunkt, men lige nu har du da rigeligt om ørene!!

KH Julie

 

Send en kommentar

<< Home