18 januar, 2007

Prinsessen i kjole

Mathilde var i kjole for første gang igår... Og så nydelig prinsessen var. Kjolen har hun fået af Moffi (vi driller morfar lidt hihi) og Bedste og vi må hellere skynde os at få den brugt, for det er da ikke en særlig stor str 56. Den passer nu, men det er jo også dejligt med tøj, der passer, når man bare er en lille fin prinsesse, så skal tøjet ikke være for stort.
Det er ikke meget jeg får strikket, men en enkelt pind i ny og næ får jeg da kigget på :-D Jeg er stadig igang med Arantrøjen fra "Sødt og Blødt", men nu er for/bagstykke strikket og jeg er ved ærme 2 (som jeg starter med, da det jo er det kedeligste *hihi*).
Jeg kommer dog til at mangle garn til den... Jeg strikker den i gul Baby Ull fra Dalegarn. Farve: 2317 parti: 2899. Hvis du skulle ligge inde med at nøgle, som du ikke lige skal bruge, vil jeg meget gerne høre fra dig. Måske kan vi bytte?

Etiketter:

9 Comments:

At 2:28 PM, januar 18, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Så fin hun er! Kan man komme i audiens?
Eller tager hun på besøg?

Knus Britta

 
At 5:15 PM, januar 18, 2007, Blogger Trine Als said...

Man kan sagtens komme i audiens. man skal bare bestille en tid ved hofdamen, så prinsessen er klar til at modtage *hihi*
Vi har endnu kun været på et enkelt besøg, så det venter vi lidt med... Det betød nemlig en urolig baby hele natten *øvbøv* Ingen grund til det, med det samme igen :-(

 
At 6:41 PM, januar 18, 2007, Anonymous Anonym said...

eejj, så fin man er! hyg dig nu med hende, min lille er allerede 5 måneder gammel! tiden går alt for hurtigt.
kh.Frida

 
At 9:05 PM, januar 18, 2007, Blogger Linda said...

lille dukkebarn....
hvor er hun fin!
Håber du finder garnet
kh Linda

 
At 1:32 AM, januar 19, 2007, Blogger Pia said...

ja hvor er hun dog fin i sin lille kjole! Du må bære over med os Trine, vi (jeg ;-))..) bliver skruk af at kigge på sådan en lille prinsesse, og VIL røre og nusse og dufte!!!

Jeg har ellers lige købt en del af det Dale uld hos Vivian, men ikke i den gule desværre.


Knus Pia C
Givskud

ps. Har du fået bogen Strik til englebørn? Ellers har jeg jo lovet at kopiere lidt til dig..har ikke glemt det nej, men du havde jo vigtigere ting at tænke på !!

 
At 9:22 AM, januar 19, 2007, Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Hun er bare for tuttenuttet ;o)
Og sikke en fin kjole - hvis bare de ikke var så upraktiske og altid sidder oppe omkring ørerne på de kære små.....

KH Tina

 
At 1:24 PM, januar 23, 2007, Blogger Marianne Knorborg said...

Jamen hov - her er jo kommet en ny verdensborger!!
Jeg har vist sovet i timen!:-)
Kære Trine.
Hjerteligt tillykke med den yndige prinsesse Mathilde. Med det kongelige navn skal hun nok få et herligt liv!:-))
Nyd troldepigen rigtigt meget!!
KH-Marianne

 
At 7:38 PM, januar 24, 2007, Blogger Anita Lundkvist said...

Sikke fin hun er i sin nye fine kjole. Sikke en fart hun havde på, da hun bestemte sig for at komme til verden.
Kh Anita

 
At 4:09 PM, februar 07, 2007, Blogger strikkegal said...

For ei nydelig lita jente :)

Jeg har desverre ikke riktig type babyull for deg, det halve nøstet jeg har igjen er fra Idena... Fargen er lysgul, farge: 629 og parti: 1604...

 

Send en kommentar

<< Home