29 december, 2006

Nissen nu med lynlås

Så fik jeg færdiggjort en ret vigtig ting til Sprælle. Nissen skal nemlig med på sygehuset, så Sprælle kan komme med hjem i den.

Den er blevet rigtig god, syntes jeg og jeg tror jeg vil strikke en mere efter samme opskrift.
Jeg lavede også lige et par bitte små sokker til... Det tager jo ingen tid at strikke i microstørrelse :-D og så kan de jo bare strikkes lidt længere, når Sprælles fødder er blevet for store.
Måske jeg skulle strikke en djævlehue også???

Etiketter:

22 Comments:

At 10:18 PM, december 29, 2006, Anonymous Anonym said...

Næh, hvor er den fin! Det er da en heldig unge, der skal transporteres hjem i den. Held og lykke om små 3 uger!
hilsen
marianne s

 
At 11:33 PM, december 29, 2006, Blogger Mette G. said...

Wauv - hvor er den blevet flot.

Hilsen
Mette G.

 
At 12:42 AM, december 30, 2006, Blogger Unknown said...

Nøjj, hvor er den blevet flot. Held og lykke med den forestående fødsel.
Kh Jane

 
At 1:57 PM, december 30, 2006, Blogger Christa said...

Hej Trine :-) Godt du har fået "Trine igen" ... ;-))))
Det er vildt flotte farver, du har strikket Nissen i ... Jeg tror, at sprælle glæder sig til at komme i den :-))
Knus - Christa

 
At 2:24 PM, december 30, 2006, Anonymous Anonym said...

Altså! Min kommentar fra i går er forsvundet. Meget mærkeligt firma.

Ikke desto mindre vil jeg gerne ønske dig et godt nytår, og så glæder jeg mig til at møde Sprælle i det nye år og se barnet i mors hjemmstrik. Det er super :)

 
At 3:47 PM, december 31, 2006, Blogger Linda said...

Jamen halløj, der er jo ikke længe til! Hvor er den fin....Godt at du gider lidt igen ;o)
Godt nytår!
kh Linda

 
At 11:42 PM, december 31, 2006, Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Hvor er Nissen blevet fint - lige klar til din egen lille nisse. Jeg vil dog håbe for din skyld, at den er for stor til Sprælle (du skal jo føde ham/hende?), og mon ikke Nissen er lige det største til start?

Håber du ellers har det godt?

Og godt nytår selvfølgelig ;o)

KH Tina

Hæ-hæ....din word verification er næsten skræddersyet til mig; rvuzf - der står jo næsten ruus

 
At 8:37 PM, januar 02, 2007, Anonymous Anonym said...

TILLYKKE, Trine og Spræline!! :o) Hvor var det dog en skøn og speciel fødselsdag, hun fik der!!! :o)

 
At 9:24 PM, januar 02, 2007, Blogger strikke_jane said...

STORT TILLYKKE med den nye lille sprælle - håber i begge har det rigtig godt. :-))

 
At 9:25 PM, januar 02, 2007, Anonymous Anonym said...

Stort tillykke med lillepigen! Håber I har det godt begge to
mange hilsner
Marianne S

 
At 9:32 PM, januar 02, 2007, Blogger The Silent Knitter said...

TILLYKKE med datteren Jeg håber I begge har det godt.
Kh Hanne V

 
At 9:53 PM, januar 02, 2007, Blogger Fríða said...

til lykke, til lykke!!!
glæder mig til at se billeder af din lille Sprælle-prinsesse. nyd den forestående tid, og tag god hånd om dig selv!
knus
Frida

 
At 9:58 PM, januar 02, 2007, Blogger Lene Sophie said...

Stort til lykke med frk. Sprælle.
Så fik du da rigtig skudt nytåret ind....
Glæder mig til at se billeder af hende.

KH Lene Sophie

 
At 10:00 PM, januar 02, 2007, Blogger Unknown said...

Hej Trine
Stort tillykke med den lille datter. Pas godt på dig selv og prinsessen.
Kh Jane

 
At 10:04 PM, januar 02, 2007, Blogger Christa said...

Nååååhhhhh Trine - kæmpe hjertelig til lykke med lille Sprælle :-) Jeg sender alle gode ønsker for jeres fremtid. Knus fra Christa.

 
At 10:56 PM, januar 02, 2007, Blogger Kirsten Hedam said...

Kæreste trine
Rigtig hjertelig tillykke med den lille pige. Nu må det da være en Sprælla.
Knus fra
Tinna og Kirsten Hedam
Nyborg

 
At 6:41 AM, januar 03, 2007, Anonymous Anonym said...

Gratulerer!!!!!!!

webstrik-klem fra Norge

 
At 8:04 AM, januar 03, 2007, Blogger Angelikas quilts and knits said...

Tillykke med Spraelle-pigen :-)
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig

 
At 10:12 AM, januar 03, 2007, Blogger Sus said...

Hjertelig tillykke med Sprælle, så kom du da ikke til at vente så længe, jeg glæder mig til at se billeder af hende på et tidspunkt, og høre om hun skal have en lille navneforandring.
Stort knus til jer begge.
Sus

 
At 1:08 PM, januar 03, 2007, Blogger Tina said...

VELKOMMEN til verden Sprælle :):) Og tillykke til Sprælles mor og far!!! Jeg håber alt gik godt og i alle nyder at være en lille familie:):)

Mange hilsner
Tina Lunderskov, v Kolding.

 
At 3:12 PM, januar 03, 2007, Blogger Lisette said...

Hej Trine!
Et kæmpe tillykke med sprællepigen. Jeg glæder mig til at se et billede af hende.
Kærlig hilsen
Lisette

 
At 10:25 PM, januar 05, 2007, Blogger Britta said...

Hej Trine. Stort tillykke med sprællepigen. Hvor jeg dog glæder mig til billederne :-)
Jeg kliggede ind på dit link til DAD-butikken, og måtte bare derind for at se butikken LIVE. Jeg skal da lige love for, at det er rent guf der er i den bix. Av, det rev i pengepungen. Kan i to tøzer nu have det rigtig godt.
Hilsen Britta T.

 

Send en kommentar

<< Home