11 januar, 2007

Mathilde har fået en gave

Ja hun har faktisk fået rigtig mange, men den her er uventet.

Britta S har sendt en pakke...










Og indeni var det sødeste katte-sæt

1000 tak skulle jeg hilse at sige :-) Hun glæder sig, til hun bliver lidt større, så hun kan passe det. Hun er nu ellers blevet en bitte lille smule større.

Igår havde vi sundhedsplejerske og prinsessen har taget fint på. Hun vejer nu 3350g og trives fint :-) det kunne jeg godt have fortalt hende, for det er da den mest veltilpasse unge jeg længe har oplevet. Hun bare hygger og spiser... prutter og sover...

Jeg trives nu også rigtig godt... Vi er kommet godt ind i rytmerne herhjemme og får det hele til at glide uden vræl osv. Det bliver jo nok ikke ved med at være så nemt, men jeg nyyyyder det så længe det varer :-)

Etiketter:

4 Comments:

At 8:51 PM, januar 11, 2007, Blogger Fríða said...

Kære Trine og Mathilde!
igen til lykke! hvor er hun bare fin og perfekt. håber det bliver ved med at gå jer så godt. glæder mig til vi ses næste gang, men da er hun jo allerede stooor.
kh. fra Island
Frida

 
At 9:33 PM, januar 11, 2007, Blogger Sus said...

Hej Trine,
Hvor lyder det da bare rigtig herligt hos jeg, det lyder perfekt, jeg glæder mig til at se Mathilde på et tidspunkt.
Sus

 
At 12:14 AM, januar 12, 2007, Blogger IF Stjernen said...

Godt at den unge dame kan lide gaven :-)

 
At 9:00 AM, januar 12, 2007, Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Dejligt at høre I har det godt og trives med jeres nye hverdag. Lyder også som om, du havde en rimelig god fødsel - og så er hun da bare for kær.
Jeg har sendt en mail til dig, men jeg er lidt i tvivl, om jeg har brugt den rigtige adresse...

KH Tina

 

Send en kommentar

<< Home