18 december, 2006

Jeg trænger, men jeg gider ikke

Jaja jeg trænger til så meget, men lige nu var det ferie, jeg tænkte på...
Jeg er noget så utrolig træt og ugidelig. Gider ikke rydde op (hvilket ses tydeligt), gider ikke gøre mig selv lækker og gider i særdeleshed ikke at høre på ynk fra Sprælles far ("jamen jeg kan jo ikke forholde mig til det, når jeg ikke er med..." Og hvem har lige valgt det, spørger jeg så?)

Måske jeg skulle prøve at gide at få blokket de 2 sjaler jeg har liggende, der kun venter på dette... Hvis jeg gider kommer der billede og ellers gør der ikke.

Lige nu må jeg hellere gide at fodre hestene... Og få købt de sidste gaver, inden der bliver alt for tæt nede i byen.

Etiketter:

6 Comments:

At 2:52 PM, december 18, 2006, Blogger Unknown said...

Hej Trine
Pas nu på dig selv. Der er jo ikke så lang tid til fødslen nu, så det er ikke sært du er træt.
Kh Jane

 
At 10:38 PM, december 18, 2006, Blogger The Silent Knitter said...

Hej Trine
Ja du trænger ... til lidt omsorg. Og somme tider er der kun en selv til at give den - så lad du rengøringen være og prøv at få tid til det, der gør dig godt. Se om der ikke skulle være nogen omkring dig, som vil gi en hjælpende hånd - sommetider er en god snak over en kop the og et strikketøj det, der giver mig energi til at "gide lidt igen" !!!
De bedste ønsker fra Hanne V

 
At 10:39 PM, december 18, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Bare rolig - inden alt for længe kommer rede-bygger-genet op i dig og så bliver hele hytten gjort rent fra a til z ;-)
Indtil da - SLAP AF! Der er sgu ikke nogen der der død af lidt rod...

Knus Britta

 
At 11:03 PM, december 18, 2006, Blogger Britta said...

Gå en tur i Matas og køb deres bedste ørepropper. Når sprælles far begynder at ynke, plopper du dem i ørerne og nyder stilheden. Hvis han skal klynke må han gøre det til en anden, du har andet at lave. Take care.
Hilsen Britta T.

 
At 1:11 AM, december 19, 2006, Blogger Pia said...

Ja Trine. Vær du lidt god ved dig selv, e sidste uger du "kun" skal tænke på dig selv. Og lad Sprælles far ynke sig selv, men bed ham gøre det et andet sted !!!!!Du har sgu ikke brug for at høre på hans ævl og bævl.....gør ham det klart.

Og hav så en rigtig dejlig juleferie med godt samvær og ren afslapning ;-)))


Knus og mange tanker

Pia C

 
At 2:37 PM, december 24, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine!

Rigtig glædelig jul til dig og maven :)

 

Send en kommentar

<< Home