30 januar, 2007

Mums det er blødt

Babyalpaca fra B.C. kan jeg godt anbefale... UHA det er lækkert.

Og så er SilkeLin altså overraskende lækkert. Blødt og lækkert på den der silkemåde, med en god krop af hør. Jeg glæder mig til at strikke et lækkert sommersjal af det.

Lidt Arwetta kom der også med. Den er altså ikke blå, men lilla og så rosa. Det skal blive et lækkert lille tæppe til at lune i autostolen. Jeg har nemlig fundet ud af, at det er rigtig svært at få en dyne pakket ned om Mathilde i autostolen, så den flyver af og luner ikke meget, når den bare sådan ligger ovenpå.

De 2 store spoler er Hill og Hill Side, som skal blive en lækker jakke (den røde) og hmmmm noget andet :-) Den orange har snydt mig lidt, for den er slet ikke så varm i farven i virkeligheden, men noget skal den nok blive. Måske endnu en lille dragt. Og så, hvis jeg strikker lidt hurtigt, kan jeg jo lave den lidt mindre end den Nisse hun har, så Nissen kan gemmes til den passer lidt bedre. Heldigvis er det blødt garn, så den kan foldes lidt sammen på midten, under spændet i autostolen, men den er altså for lang.
Og så har Nissen i det hele taget en lidt sjov pasform... benene er jo vildt korte... Jeg tror, jeg må lave en modificeret Nisse *hihi*

Og Mathilde har brugt endnu en af de hjemmegjorte.
Denne gang en "raglan oppefra" strikket i grøn Batik.
Hun ville altså ikke ligge stille, derfor er armene lidt slørede.
Der er en lille Sprælle indeni :-D
Og prinsessen har fået fine dobelthager. Jow jow i flertal, for der er ikke bare én. Og dejlige runde kinder. Det er altså lidt vildt, hvis man kigger på det første billede af hende og så på dette fra igår. Hun vokser og forandrer sig hurtigt. Og lige om lidt er hun endnu større...

Jeg er smuttet. Jeg skal ind og nyde hende, mens hun er lille.

Etiketter: ,

1 Comments:

At 9:13 AM, januar 31, 2007, Blogger Lene Sophie said...

Hej Trine.

Ihhhhh altså, det er da lige meget hvad du putter hende i så er hun da bare for lækker. Og dobbelt hager det skal man da have.....
KH Lene Sophie

 

Send en kommentar

<< Home