25 januar, 2007

Jeg har bestilt garn :-D

Igår sad jeg lige og syntes det var såååå synd for mig, at jeg ikke kunne komme videre med trøjen til Mathilde... så jeg bestilte lige lidt garn fra B.C. :-D

Jeg er meget spændt på at se Silkelin, som er på tilbud lige nu. Jeg bestilte, så der er til et sjal, men nu får vi se, om garnet egner sig til det formål.
Jeg bestilte også babyalpaca, som skal bruges til det nyeste Mysterysjal, som jeg ikke er begyndt på endnu. Jeg skulle jo lige have det rigtige garn til formålet.

Nå ja det var da ikke det eneste, jeg bestilte, men resten må i vente med at se/høre om, til det kommer her en af dagene. Jeg har fået mail idag om, at det allerede er afsendt, så måske er det her allerede imorgen *venteventevente*

Idag har Mathilde haft den første trøje på, jeg strikkede til hende... og de små sokker til. Den trøje fungerer bare super godt. Hendes grandfætter Magnus, som fik en i blå/petrol, er nu 4 måneder og kan stadig passe sin, der er strikket i samme størrelse, så det bliver en trøje vi får glæde af længe.

Jeg fandt nogle små snegle, der kom på som knapper i formiddags. De er da ret nuttede, når jeg selv skal sige det *hihi*

Og så havde vi da også sundhedsplejerske i formiddags. Prinsessen er nu 54cm og vejer lige 4kg, og er dermed officielt vokset ud af str 50, som jeg pakkede væk igår. Det kunne altså ikke strækkes mere, hvor gerne vi end ville bruge, den dragt veninde Pia gav hende. Men vi har nået at bruge den alt det den var ren til :-D

Etiketter: ,

6 Comments:

At 9:01 PM, januar 25, 2007, Anonymous Anonym said...

Åh hvor ser hun dejlig ud, jeg bliver helt babyskruk igenigen...
laber lille baby!
kh Linda

 
At 9:31 PM, januar 25, 2007, Anonymous Anonym said...

Hvor er hun altså bare sød! Og det er trøjen og specielt knapperne da også..
Sofie

 
At 1:57 AM, januar 26, 2007, Blogger Pia said...

Det er dejligt at se at hun stortrives. Du kan godt glæde dig til det babyalpaka kommer. Det er intet mindre end skøøøøøøøønt og utrolig blødt.
Blusen den lille lækre dame har på, hvad er det for en model? Er den fra Garnstudio? Jeg skal have strikket nogle forskellige babymodeller, for både min svigerinde og min veninde er gravide. Jeg har lidt kig på nogle modeller fra Design club, men tror nok at jeg skal købe garn med også, og det er ihvertfald en ting jeg har nok af...

Skal nok snart få taget mig sammen til at sende dig de opskrifter jeg har lovet!!

Knus Pia c
Givskud

 
At 8:19 AM, januar 26, 2007, Blogger Sus said...

Hvor er både Mathilde og ntøjen dejlig, det bliver jo helt anderledes med fyld i, jeg kan godt forstå dy nyder dagene
Sus

 
At 12:05 PM, januar 27, 2007, Anonymous Anonym said...

Hvor er hun altså bare dejlig.
Hvordan har du ellers med at være alene? Får du lidt hjælp og får du sovet?

Kram og tanker

 
At 10:30 AM, januar 30, 2007, Blogger Sanne B. said...

Hvor er hun altså bedårende....suk....!
kh
Sanne B

 

Send en kommentar

<< Home