15 februar, 2008

Ve´ du hva´?

lille ven, du ka´ sagtens være gla´...
Nå sådan er den vidst ikke, men det går faktisk meget godt i det lille hjem for tiden.
Og jeg tager lige en beslutning... ikke flere undskyldninger for manglende blogging. Det er livet altså bare for kort til. Jeg laver jo ikke andet og er det ikke meget sjovere at høre, hvad jeg har på hjerte, end at læse hvorfor jeg ikke havde noget at skrive? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge hvis jeg kun var læseren, så sådan bliver det.

Her følger en opdatering fra det sydfynske:

Kisser, den frække 3farvede mis, er blevet steriliseret. Sidste år fik hun 6 killinger som hun efterlod i min varetægt og til min pasning, da de var bare 3uger gamle. Jeg kunne ikke passe dem godt nok til, at de ikke blev syge og tog nok på, så de måtte lade livet. Det gider jeg så ikke igen...



Jeg er i gang med at skrive speciale. Gruppen (på 5) hedder "Kreative processer, Design og Genbrug" og det er bare helt kanon. Vi arbejder godt og griner godt sammen. Så er der noget ved det.

I uge 9 skal vi arbejde kreativt og jeg skal bl.a. lære at trykke.

Uge 10 er afsat til redesign af møbler og jeg har en gammel flot stol, der trænger til en kærlig omgang. Stoffet var pænt engang og bunden er gået ud af den. Jeg glæder mig rigtig meget til at lave min stol selv.



Men i den kommende uge har jeg ferie. Mathilde og jeg skal til Ho aktivitetscenter (mener jeg det hedder) og hygge med onkler, tante, morfar, bedste og hundene. Der er badeland og det bliver ren hygge. Jeg skal lige finde et strikketøj og tage med, for det må der da blive tid til.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

At 3:07 PM, marts 12, 2008, Anonymous Anonym said...

Håber I må få en rigtig god slapper. Go' ferie til jer begge.
KH Lise

 
At 5:56 PM, marts 12, 2008, Blogger Fríða said...

dejligt at höre fra jer igen! god ferie!
kh.fra Island
Frida

 

Send en kommentar

<< Home