25 september, 2006

Lækkert garn og Strikkefestival

Dette er Dansk Merino fra Naturgarn
Det skal blive til Nissen af Marianne Isager.
Den gule er til kontrasterne på kanterne og det røde og grønne skal der strikkes gobelinstrik med... Det har jeg ikke prøvet før, men det bliver sikkert sjovt :-)
Om ikke andet er det lige et projekt at tage med til Strikkefestival i weekenden. Der er jo nok ca 60 gæve strikke-quinder, der kan hjælpe, hvis det viser sig at være en større udfordring end først antaget.

Jeg glæder mig rigtig meget til Strikkefestival.
Jeg skal undervise i hækling og har besluttet, at deltagerne skal hækle en blomst. På den måde får de prøvet de 5 mest basale masker og får en lille ting færdig, som kan bruges til noget bagefter.
Jeg skal lige have fundet papirene frem, så jeg har lidt på skrift, for de sproglige. Og billeder til de visuelle. Og de audiotive må høre på mig. Så skal det nok gå det hele.

Jeg glæder mig helt vildt til Strikkefestival. En masse dejlige q´er, en hel weekend, en masse af snak, hygge, garn og inspiration. Og hygge... masser af det.
Og kun 4 dage tilbage.

Etiketter:

2 Comments:

At 9:23 PM, september 25, 2006, Blogger IF Stjernen said...

jeg er nok mest sproglig - vil det sige at jeg slipper for at høre på dig? ;-D

glæder mig også helt vildT til weekenden!

Det er da noget l... med det garn - kan du ikke få det byttet? Det er da foretningen der har lavet en fejl der.

Knus Britta

 
At 10:24 PM, september 25, 2006, Blogger LineMo said...

Hej Trine

Hvor er den dejlig den Nissen fra Isager, den gad jeg nok godt strikke, men desværre er Lillemanden allerede så stor at det ville være omsonst at overhoved starte på den, øv.

Håber du finder en løsning på dit garn dilemma.

Knus

Line

 

Send en kommentar

<< Home