29 september, 2006

Kattestatus

Stumpen bliver så lækker og fræk.
Den har opdaget, poser er sjove at lege med... Det larmer temmelig meget om natten skulle jeg hilse at sige.


Man kan ikke lige se det, hvis man ikke lige ved det.
Men det er mor og datter. Stumpen har fået en fin mellem-kort næse (far er Norsk skovkat). Og hun er viiildt blød.

Kisser, min 3-farvede halvstore killing, har nu været væk i 3½ måned og jeg havde lige opgivet at finde hende i live, da jeg så hende lige her henne ad vejen i sidste uge. Hun er dog blevet halvvild og turde ikke komme hen til mig da jeg kaldte. Men hun reagerede og kiggede efter mig.
Jeg ved ikke om jeg får hende hjem igen... Hun er nu ellers en dejlig kælemisling. Her er lige et billede

Bare så vi ikke glemmer hende.

Pearl kommer og går, som det passer hende. Det vil sige: hun kommer, hver gang jeg kommer hjem i poloen og spiser lige lidt mad, hvor efter hun gerne vil ud igen. Hun er på ingen måde vild med Stumpi. Hvæser og knurer , men rører hende dog ikke.

Det var en opdatering på kattene i mit hjem.
Nu vil jeg lige poste et indlæg mere, der handler om strik.

Etiketter: