18 september, 2006

Aprospros køer

Jeg kan godt lide køer... Dog kun de plettede. Jeg har mange forskellige køer, men mest i køkkenet.
Her er det spare-køerne. Jeg har også køleskabskøer, the-køer, krus og glas med køer.
En knagerække med køer og en ko-toiletrulleholder har jeg også, de er dog ikke hængt op endnu. Men det kommer de... så snart der dukker nogen op med en slagboremaskine på matriklen... Jeg har nemlig kun en lille fix tøse-boremaskine som ikke kan klare murstensvæggene.

Men hvorfor nu denne ko-snak???

Jow jeg er ved at finde på en gave til en fra min fødselsdagsgruppe... Hun ønsker sig ikke køer, men jeg kom til at tænke på, at der ikke er så længe til min fødselsdag. Og jeg må hellere få lavet en god ønskeliste i år, for der er faktisk en del ting, jeg ønsker mig.
Måske jeg også mangler en ko...

Etiketter:

4 Comments:

At 3:33 PM, september 18, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Siden du fortalte om dine køer (vist nok på Tåsinge) har jeg tænkt på dig hver gang jeg ser en ko!!
Det ender nok med at du får en lille ko-gave en dag :-)

Knus Britta

 
At 6:57 PM, september 18, 2006, Blogger The Silent Knitter said...

Jeg var i dag i den lokale isenKRÆMMER for at kigge efter får. Da så jeg en sortbroget ko som toiletbørsteholder ;-)
Der er mange muhligheder.
KH Hanne V

 
At 8:53 PM, september 19, 2006, Blogger Linda said...

Haha, jeg har en veninde der er ligeså ko-gal ;o) Apropos barnevogn: jeg fandt vores i guloggratis, 500 kr for en Odder, yes! Jeg syntes nemlig det var lidt langt ude at kaste 4000 kr for en engangsforseelse - der kommer IKKE flere ;o)Ulempen ved Oddervogne er den samme som indkøbsvogne med fastklemt hjul - man skal løfte og bugsere meget. En af mødregrppigerne har en med 3 hul, hvor det forreste kan dreje i alle mulige retninger, den er godt nok fiks - og sikkert dyr.
kh Linda

 
At 10:29 PM, marts 12, 2008, Anonymous Anonym said...

ÅRH hvor snyd!
Jeg er selv helt vildt med køer, og har 2 te kander, 4 sparerkøer og sengetøj med ko på også, samt 3 ko krus og et flot glas med ko på også - er absolut vild med ko ting...

og har engang foræret min kusine en kø toilet børste i gave hvilket jeg fortryder nu, det er svært at finde sådan en igen!

 

Send en kommentar

<< Home