18 september, 2006

Der sker alt muligt her...

Den sidste uge har været hård... Alt for mange fester og forpligtigelser, som jeg ikke kunne/ville snyde udenom.
Dåb på skolen, (næsten ikke)sølvbryllup på sjælland - de ville ikke holde sølvbryllup, det er kun for gamle mennesker, så de holdt en sensommerfest. Og sikke én *hehe*
Lillebror (på bare 14) har fået hjælp til dansk stil og kommer igen idag, for at få hjælp til den engelske ditto.
Veninder der skranter på den ene eller anden måde, har brug for støtte og irriterende/nærgående spørgsmål.
Anden venininde stiller ligeså nærgående spørgsmål til mig... Der bliver tænkt en masse. På Sprælle... og ikke mindst på Sprælles far, der netop er vendt hjem fra Grønland. Vi må se, hvad tiden bringer.

Strik... jow jeg har faktisk strikket en masse, men det hele blev trævlet op igen i aftes.
Jeg er igang med det der hemelige projekt... Det er ikke nemt, men det er rigtig sjovt. Det hele skal bare lige passe sammen, før det kan blive færdigt... Jeg var faktisk nået over halvvejs *snøft*. Nå pyt, det blev jo trævlet op fordi det ikke var godt, ingen grund til at pive.
Op på hesten igen. Det vil jeg så gøre om lidt... Altså ikke stige op på Lina-dyret, men finde det der hemmelige projekt frem igen og se, om det vil være med til at lykkedes denne gang. Ellers får det en tur mere, for det skal blive godt. Det er jo til Sprælle.

Sprælle er rigtig aktiv. Jeg mærker masser af liv derinde fra hulen. Det er hyggeligt.
Vi var ude og kigge på barnevogn sidste weekend. Bilka havde en på bud, men uha den har ikke gode testresultater fra Forbrugerstyrelsen, så vi tog i BabySam og kiggede og gramsede. Sprælles far forelskede sig i denne model (læs om den her).
Jow jow den er da fin, men tjek lige prisen... DET vil jeg altså ikke spenderer på en barnevogn.
Stellet er det nyeste fra Odder og det er bare rigtig lækkert. Vognen er meget stabil (læs: ikke slasket) og stellet meget let, men det kan altså fåes med andre "overdele", der er knap så pebrede i prisen.
Jeg tror nu også mest, det var den Ferrari-røde farve han faldt for...
Nu må vi se hvad for en vogn Sprælle skal have. Jeg vil begynde at kigge lidt efter brugt, nu hvor jeg ved hvilke modeller, der er. Det kunne jo være, man var heldig at finde en brugt lækker model (altså barnevogn :-D).

Etiketter: