13 oktober, 2005

Nyt garn fra Silkeborg

Jeg var jo til Strikkefestival i Silkeborg i sidste weekend og selvfølgelig købte jeg da lidt garn. Vi var så heldige at der var 20% rabat på alt i Filita om lørdagen og der købte jeg 5 nøgler alpaca fra Indiacita i en støvet lilla (længst til venstre på billedet) og 5 nøgler gråmeleret uld/silke (i midten). Nede på torvet var der også en lille smule garn og de havde lige den anden alpaca jeg har kigget på så længe. En let støvet gammel rosa.
Jeg er bare vild med alpaca og glæder mig til at strikke 2 lækre sjaler af det. Det ene bliver nok et Anemoner fra Karen Noe og det andet bliver forhåbentligt til Tiger Swallowtailed.
Uld/silke garnet bliver måske også til et sjal. Jeg har ikke lige overvejet hvilket endnu.

Ja og så købte jeg min første pind i ædeltræ. Det blev en rosentræs-rundpind i str 3,5mm. Den komer mit Mystery sjal nu over på, så det kan sidde ordentligt, også når det bliver større. Jeg er ikke gode venner med lige pinde mere... De giver mig ondt i håndledene. Men så er det jo godt de runde findes.


3 Comments:

At 12:23 AM, oktober 14, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
og tak for sidst. Det var jo bare så smadderhyggeligt i Silkeborg, ikk'?
Lidt pudsigt med de 2 farver alpaca du har valgt. Jeg har dem også liggende, godtnok kun 2 nøgler af hver, meeeen....... farverne er bare FOR lækre.
Knus
nettie
Padborg

 
At 8:27 AM, oktober 14, 2005, Blogger Vivian said...

Mums for en høst - især Alpaca'en !!!

Mange tak for sidst

Viv

 
At 10:30 PM, oktober 15, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Nu ved jeg jo ikke hvad du har givet for Alpacaen. Men her
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20106324

kan du købe det for 31 kr for 50 g.

Hilsen
Kirsten Hedam
Nyborg

 

Send en kommentar

<< Home