25 august, 2005

På garn-tour i Odense

Jeg var til kontrol med min hofte på OUH i tirsdags og måtte da lige ind til byen og lure på garn. Nu havde jeg jo fået at vide, at Kiva Garn i Klaregade har pladegarn og jeg vil jo gerne filte flere tasker, så det har jeg jo brug for (jeg er her i gang med at undskylde, at jeg igen har købt garn :-D)


ved godt billedet ikke er helt skarpt, men det er det, der bedst viser farverne. Det sorte er jo til bestillings-sjalet (se forrige indlæg) og Eskimo er også til tasker. Jeg har i forvejen noget knald rødt pladegarn og desuden nu nok til en French market-lignende taske i Fritidsgarn, som jeg fik af
  • Margot
  • som betaling for nogle sjals-mønstre.
    Så nu skal der både strikkes sjal (men hvilket??? gode idéer modtages), tasker og raglan trøje nr 2 til Thor...
    Jeg har liiiige lidt travlt kan jeg mærke. Men jeg når det nok. På skolen er der alligevel så mange timer at strikke i, at det går hurtigt fremad :-D

    3 Comments:

    At 9:08 PM, august 26, 2005, Blogger Dorte said...

    Hvis du mangler inspiration til sjaler, så kan jeg varmt anbefale bogen SJOVE SJALER af strikdesigner Ilona Petäjämaa.
    Har lige kigget din blog igennem - er fascineret af dit fnuglette rosa hjertesjal - meget fint !

    Kh Dorte

     
    At 7:58 PM, august 29, 2005, Blogger Vivian said...

    Skønne skønne farver du har indkøbt til taskerne !

    Og måtte også lige beundre dine raglan'er - den er rigtig flot den brune synes jeg !!

    KH Vivian

     
    At 1:29 PM, september 01, 2005, Blogger Vivian said...

    Hej igen Trine, er der ikke både en brun og en grøn raglan...? Hvad farve er den øverste af dem ellers... grøn siger du ?? (i min blog)

    Hilsner fra Vivian

     

    Send en kommentar

    << Home