12 september, 2005

Alle projekter meldes færdige og hvad så nu?


Her er den sidst færdige raglan oppefra til Thor. Nu må jeg da snart få nogen billeder af ham i dem... Han har fået et par strømper til den blå trøje, men dem fik jeg ikke fotograferet, inden han fik dem.
Så er der et sjal færdigt i noget meget langhåret/tykt mohair. Det er strikket på pind 9. Billede??? Det må vente, der skal nemlig lige perler eller palletter på først. Det er sjalet til min faster...

Det betyder jo at jeg ikke har flere ufærdige projekter...

Det går virkelig ikke, så jeg er begyndt på en bluse til min svigermor, som tak for den store hjælp med at male her i sommeren.
Den bliver strikket i Uru-wool i farven rich earth. Den er brunlig med lidt ferskenfarvede indslag. Jeg strikker den som en "oppefra-raglan" men med V-hals og hullede høje manchetter og skød, i én tråd på pind 3.


Her er den. Det er ikke nemt at se faconen endnu.

Desuden er jeg ved at overveje, om det ikke er tiden til endnu et sjal... Ikke fordi jeg mangler på hylderne, men de er så dejlige at strikke. Jeg tror, jeg går i gang med Shetland Lace Patterned i endnu en Uru-wool, nemlig Sunset.

Og så er jeg ved at varme op til et Tiger Swallowtailed. Men det må vente, til jeg får den helt rigtige farve garn til en sommerfugl. Jeg har dog en idé om at Little Lovely vil være super lækker. Jeg har også lige bestilt et bundt mere, så jeg har 2. Ellers er jeg ikke sikker på der er nok til begger haler :-D
Sååå måske er der ikke så længe til sommerfuglen flyver ud af pindene.

2 Comments:

At 8:49 PM, september 12, 2005, Anonymous Anonym said...

Det er en rigtig dejlig efterårtrøje, Thor der har fået sig...den grønne er rigtig behagelig.

 
At 11:42 AM, september 13, 2005, Blogger Vivian said...

Meget smukt brun´-gyldent garn din svigermor kommer til at få glæde af, den ser jeg frem til at "se rigtigt" :-))

Mange hilsner fra Vivian (som er VILD med farven Little Lovely !!!!)

 

Send en kommentar

<< Home