13 oktober, 2005

Lidt færdige ting...


Der var én sok...


Der var faktisk 2 sokker færdige og med


RIGTIG hæl og det hele Og ikke mindst storetå.

De er til en fra min klasse. Han nævnte, at han får brandmærker på storetåen, når han presser tennis-sokkerne op mellem tæerne med sine sandaler. Og han har fødselsdag i morgen, så hvad er mere nærliggende. Vi er normalt ikke på gaver, men så havde jeg en anledning til at prøve at strikke sokker. Og det gik jo meget godt. Jeg kan dog klart mærke, at det ikke bliver mit foretrukne arbejde... Det er keeeedeligt :-D Særligt nr 2 sok :-D


Her har de fundet en ejer, der passer. Han blev rigtig glad for dem. Den stod på flere krammere. Og det siger man (jeg) jo ikke nej til :-)))

Så har jeg også lige lavet

en glad hue.


som kan bæres på flere måder. Den er strikket efter "Skater hue" i "Hotte huer" af Lene Blidell.
De bliver dejligt bløde i ribben, da hver 2. er en drejet ret. Super til gaver. Kan pyntes med en blomst eller lignende, hvis den er til en pige, som alligevel ikke er ret tøset :-D

2 Comments:

At 7:36 AM, oktober 14, 2005, Blogger Pia said...

Hej Trine,

Tillykke med dine første strømper - og så med TÅ :-))))

De er blevet rigtig flotte og bare vent, når du nu har strikket 40-50 par, så går det hele nemmere ;-)))

Knus fra
PiaT

 
At 9:06 AM, oktober 17, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
Jeg er meget imponeret. Dine første sokker er færdige. Jeg er ligesom ikke kommet længere med mine... Men færdige DET bli'r de ;0)
Hilsen Maiken R.

 

Send en kommentar

<< Home