06 oktober, 2005

Mystery shawl 2 KnitALong

Jeg fik lavet clue 1 på Mystery2 i mandags, men har ikke lige fået lagt billede ind før nu... Det skulle lige tages først jo :-D Men her er det:






og med lineal, så kan i selv se størrelsen efterhånden som jeg får flere clues at strikke. Der kommer en ny i morgen fredag, men den kommer ikke før, jeg er kørt til Strikkefestival i Silkeborg. Jeg må jo se om jeg kan komme på nettet der oppe fra med min trådløse opkobling.

Jeg strikker sjalet i Handpainted yarn i farven Emerald på pind 3,5mm.

Blusen til Svigemor skrider langsomt fremad... Jeg er ved første ærme.
Så er jeg også lige igang med et sokkeskaft, så jeg kan lære at strikke hæl, når jeg komer til Silkeborg... Der er så meget jeg skal nå. F.eks. at finde det garn frem, jeg skal have med derop... Det er jo i morgen *uuuuuuuuh* jeg glæder mig.

1 Comments:

At 1:40 PM, oktober 17, 2005, Blogger Helle C said...

Hej
flot garn du laver Mystery I hvordan går det med clue 2 og clue 3

Knus fra Helle

 

Send en kommentar

<< Home