12 september, 2005

Strik-in ved Britta i Odense igår

Jeg var til mit første strik-in igår og det bliver helt sikkert ikke det sidste. Det var meget hyggeligt. Her lige et par af deltagerne.

Eva


Sus


Connie

Jeg må med skam indrømme at jeg ikke fik billeder af alle og uheldigvis heller ikke af Rasmus. Han var nu ellers lige oppe en times tid, men der var jeg optaget af mit strikketøj.

Jeg havde også en pose garn med til billige penge og kom da af med en del af det. Nu kan det være i min slagbænk uden, den står og gaber :-D

Jeg er blevet opfordret til at lave en tur til Hjelholt´s Uldspinneri med efterfølgende strik-in her ved mig.
Jeg har fundet frem til 2 datoer begge lørdage: 5/11 eller 12/11
Skriv meget gerne her om i kan nogen af dagene. Jeg ringer til spinderiet og beder om en rundvisning m.m.(m.m.= åbent i butikken så vi kan komme af med vores lommeuld og få noget andet uld i stedet :-D)
Jeg vil mener der er plads til en 15 stykker her, hvis vi ikke har noget imod at sidde i 2 rum (ved siden af hinanden) og lidt tæt. Det er jo lige sent nok til strik-out, trods alt.
Nå nu får i ikke flere tanker og billeder i dag.
Kameraet er fladt og jeg er sulten.

8 Comments:

At 8:52 PM, september 12, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg vil meget gerne til Hjelholt og strik in. Helst d. 5/11 - jeg skal til julefrokost 11/11, men hvis det bliver den dag skal jeg nok nå det hele alligevel

Hilsen Lotte (fra webstrik)

 
At 12:43 AM, september 13, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
Jeg kan kun den 5/11, så jeg krydser fingre for at det bliver den dag :-)
Knus Britta

 
At 7:43 AM, september 13, 2005, Blogger Vivian said...

Nej den 5/11 er Grys fødselsdag, så dér kan jeg ikke *GGG* Nej pjat - jeg skal jo ikke med, men tak for de fine billeder fra det fynske !! (men fyyyyh, at du har flemt Rasmus !!)

KH Viv

 
At 8:35 AM, september 13, 2005, Blogger Silkemor said...

Hej Trine

Åh , det lyder hyggeligt med Hjelholt og strikinn, en skam der er så lang vej fra Sønderjylland.

Dejlige strikinn billeder,hmm-hm,( du har byttet rundt på Sus og Connie), men det ser hyggeligt ud.

Kærlig hilsen Kirsten S

 
At 10:51 PM, september 13, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Jeg kan desværre kun den 12. november, så jeg håber selvfølgelig det bliver den dag.

Og tak for sidst - hilsen Connie

 
At 11:11 AM, september 14, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,

Det var rigtig hyggeligt at være hos Britta, og fint at du så hurtigt angere nyt på vores opfordring, jeg vil helst den 12 nov hvis det er muligt.

Hilsen
Sus, Basselund, der ligger på sofaen.

 
At 4:53 PM, september 20, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Det lyder hyggeligt med en tur til Hjelholt. Jeg vil helt d. 12/11
Så kan jeg altid besøge min søster bagefter. Thi Hi

KH Lise

 
At 7:03 PM, september 23, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,

Jeg har lige opdaget at min kommentar om strik inn hos dig ikke kom med, jeg vil meget helst den 12 og hvor skal det nok blive hyggeligt.

Hilsen
Sus

 

Send en kommentar

<< Home