17 august, 2005

Så er Cascading Hearts færdigt

Ja så er Cascading Hearts taget af pindene. Det er blevet et meget let og luftigt sjal med de nyyydeligste hjerter ned ad ryggen og langs med kanten...
Et billede? Det må i vente med til i morgen, hvor det bliver hængt op ;-) Så kan i glæde jer.

Jeg har også begået min første sok. Eller sok ved jeg nu ikke om det er, for det er en "søpølse" (spiralsok). Den er til min venindes knægt på 3 år, der har problemer med at vende sokkerne rigtigt. Så laver Tante Trine da bare nogen, der ikke kan vende forkert :-) Smart ik´!

Næste projekt er en "oppefra" raglan til samme knægt. Som i kan se på bloggen er det ikke mange (læs : ingen) trøjer jeg har lavet.
Der sneg sig dog lige en cardigan ind i forsommeren, men det er da vidst også det vildeste.
Men nu skal det være. Han har selv bedt om en trøje, så det får han. Og mon ikke moderen bliver glad også? Det plejer hun, når jeg laver noget til ham. Jeg har syet temmelig nogen par jogging-bukser, men han vokser ikke så hurtigt lige nu, så dem kan han stadig passe.

Jeg holder jer orienteret om situationen :-D

Nååå ja... Jeg har meldt mig til Strikkefestival i Silkeborg d. 7-9 oktober... Det bliver bare den dejligste weekend, med webstrikkere, hygge, sludren og STRIK. Kan man ønske sig mere?
Jeg kan vidst godt ønske nogen penge til alt det lækre garn de lokker én til at købe derinde... Jeg HAR altså ikke brug for mere. Men måske jeg skulle tage noget med til Silkeborg og bytte med eller sælge? Så er der jo penge til nyt igen. Jep det gør jeg... Men hvad vil jeg af med? Det bliver ikke nemt at vælge.

Nå det må blive en anden dag den beslutning skal tages, for nu skal jeg ned og strikke en "søpølse" mere. Man kan jo ikke nøjes med 1 sok, vel!

3 Comments:

At 8:54 AM, august 18, 2005, Blogger Sanne B. said...

Hvor dejligt at du kommer med til festivalen. Glæder mig til at møde dig.
Hvad er det for noget pjat med at du ikke har brug for mere garn??
Visse-vasse, man har ALTID brug for mere.
kh
Sanne B.

 
At 10:19 AM, august 18, 2005, Blogger Vivian said...

Jeg glder mig meget til at se det sjal !!!!

Glæder mig også til at se dig i Silkeborg, og siger lissom Sanne "visse-vasse" !!! ;-))

KH Vivian

 
At 8:44 AM, august 19, 2005, Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Billede - billede - billede kom nu frem - vi vil se det sjal.
Jeg ærger mig mere og mere over at jeg ikke kan komme til strikkefestival, men jeg kan altså ikke den weekend! - desværre.

 

Send en kommentar

<< Home