27 juli, 2005

Hmmm Nå så en hel cirkel da

Jeg troede Jordbær-sjalet var en halv-cirkel, Men nej. Nu da det er kommet af pindene kan jeg se, det er en hel cirkel med slids (kan man kalde det det?) Som en lagkage, hvor kniven lige er sat i, men der er endnu ikke skåret et stykke.
Hehe sjov forklaring :-D
Nå men i får ikke et billede før det er blogget. Det krøller nemlig meget sammen og hvis i rigtig skal se det, skal det lige strækkes ud først. Så det kan i da glæde jer til.

Web-sjalet er jeg kommet langt på. Jeg fik det strikket over på en bambus-rundpind i stedet for og det hjalp. Jeg var startet på en metal-pind, men det er absolut ikke mig at strikke på. Jeg skulle dog lige have pakket mine andre pinde ud, men har nu fundet en 40cm i rette størrelse. Så må det bare klumpe lidt sammen. Jeg er meget spændt på hvor meget det strækker sig i blogning. Nogle gode forslag? Det er som skrevet længere ned strikket i en-trådet meget tynd uld fra Uruguay.

Nå jeg vil smutte ned og se hvad Pearl har med til mig... Hun kom miaawende op. Det plejer at betyde: "Jeg har en gave til dig". Og vi er bare helt vildt glade for kattens gaver. En halvspist eller måske stadig levende mus er da ikke til at undvære ;-)