02 august, 2005

French Market Bag

Her er et billede af min "markedskurv" inden filtnig. Den er strikket i pladegarn, som jeg fandt på Viborg marked sidste år til 30,- for en posefuld.
Jeg har strikket den i 1 tråd på pind 5mm. Den er lavet lidt større end originalen. Der er 220 masker rundt om bunden og den er (inden filtning) 28 cm høj.


Jeg har sat en højtaler i tasken for at holde den oppe og mobilen er med for størrelsens skyld.

Her er den så blevet vasket 1 gang... Jeg tror den får en tur mere, da den er ret slatten endnu. Jeg har ændret lidt på faconen da den er mere anvendelig med en lille bund og høje sider. Det er meningen den skal passe på mit strikketøj inde ved sofaen... Jeg har trukket den i facon hen over bunden på en stor krukke.


2 Comments:

At 11:47 AM, august 05, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg kan bare godt lide din taske. Var det ikke besværlig at strikke med kun én tråd fåregarn. det går jo let fra hinanden.
Jeg har én lignende taske i samme farver, men strikket i Alaska, tror jeg det var.

Mojn EDDA

 
At 9:34 AM, august 06, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Pinde str. evt 4-5 vil tro.
Jeg har en del mørkebrun pladegarn liggende. Det vil jeg prøve at strikke tasken i. Men det bliver nok først til jul. Jeg er ignag med huer og sjaler lige nu. Ja og nu uddannelse.
Tak for din hilsen
Mojn EDDA

 

Send en kommentar

<< Home