18 juli, 2005

Sådan blev vores hus.

Som i måske har læst tidligere, har vi haft travlt med at male alle rum i vores nye (lejede) hus. Her kommer lige lidt billeder af hele herligheden. Nyd turen :-)

Sådan er den blå stue blevet.


Her inden maling af paneler.


Og spisestuen. Som i kan se er køkkenet endnu ikke malet. og panelerne var ikke kommet op, men det er de nu.


Og den grønne gang oven på er nu lys gul.


Og her den trofaste hjælper. Min svigermor har været her næsten hver dag i 2 uger og har bare malet derudaf. Manden er min kæreste. Dette var det første måltid, der blev indtaget på adressen.


Her er han i gang med at tage nogle meget ulækre tæpper af i spisestuen.


Udsigten ned i haven oppe fra terrassen. De gule blomster er nøkketunger og der er riiiigeligt af dem. Som i kan se er det forreste bed ordnet. Det bliver helt skønt at sidde deromme.

Det var lidt fra de mest markante rum i huset. Jeg glæder mig til at flytte ordentligt ind. Vi har sat sofaen i stuen og (selvfølgelig) tv-et er kommet op på væggen. Thomas er teknik-oman, så det kom det allerede, da væggen var malet færdig. "Uheldigvis" (for ham ikke for mig) er der ingen antenne-signal... Så han har nu et 32" fladskærms-tv hængende på væggen til at se film på :-D Men lur mig, om der går mange dage, inden der sidder en parabol på taget :-)))

1 Comments:

At 3:39 PM, juli 18, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Det ser bare hyggeligt ud i det nymalede hus ;-) Den "lille" hunkat er da heller ikke at si' ski' til ;-) (Vi har en hankat der matcher;-))
Rigtig god sommer til jer i det nye hus.
Mvh
Susanne i Silkeborg

 

Send en kommentar

<< Home