06 august, 2005

Jordbær-sjalet blogges

Så er jordbær-sjalet blevet hængt op. Det hænger på en 3/4 seng her, så det er ret stort.

Jeg er spændt på om Anette (min papmor), syntes det bliver for stort, så jeg må strikke et nyt mindre til hende. Hun vil nemlig meget gerne købe det...
Jeg håber ikke jeg skal lave et mere. SÅ spændene var det heller ikke at lave.



detalje fra kanten


og midten

Jeg "smider" en opskrift på Webstrikkerne om et øjeblik. Hvis du ikke er medlem der, kan du sende mig en mail, så sender jeg en kopi til dig.

2 Comments:

At 8:23 PM, august 06, 2005, Blogger Vivian said...

Hold da op, dét er fantastisk flot !!
Det må se vildt godt ud at være svøbt fint ind i sådan et stort sjal !

Hilsner fra Vivian

 
At 12:16 PM, december 08, 2008, Anonymous Anonym said...

det ligner kæmpe underbukser, der er pruttet hul i!

Heil Anne

 

Send en kommentar

<< Home